image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
previous arrow
next arrow

R1 2024

Ιστορία R. Το μέλλον σας.

Από την κιόλας πρώτη στιγμή, η R1 αναπτύχθηκε χωρίς συμβιβασμούς και αυτή η λιτή και εστιασμένη σχεδιαστική φιλοσοφία καθιστά αυτή την αγωνιστική μοτοσυκλέτα υψηλής τεχνολογίας της Yamaha ως την πλέον συναρπαστική μοτοσυκλέτα supersport της εποχής μας.

Κάθε στοιχείο προηγμένης τεχνολογίας της R1 έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από την ανάμιξη της Yamaha στους αγώνες κορυφαίου επιπέδου. Ο εντυπωσιακός 4-κύλινδρος κινητήρας crossplane EU5 998 κ.εκ. είναι ο απόγονος της M1, ενώ η αεροδυναμική εξωτερική εμφάνιση προέρχεται απευθείας από την αγωνιστική εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

Πάνω από όλα, όμως, είναι η απίστευτη σειρά ευφυών ηλεκτρονικών της R1 που κάνει αυτήν τη μοτοσυκλέτα τόσο ξεχωριστή. Εξοπλισμένη με τα πάντα, από το γκάζι “ride-by-wire” έως το Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης (LCS), Διαχείριση Φρένου Κινητήρα (EBM) και το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης (BC) και πολλά άλλα, είναι η απόλυτη supersport μοτοσυκλέτα της Yamaha που έχει κατασκευαστεί για να πρωτοστατεί στον δρόμο και στην πίστα. Και διατίθεται σε ένα νέο, sport, δίχρωμο χρώμα Icon Blue σε συνδυασμό με μπλε ματ χρώμα, καθώς και στην δυναμική επιλογή Yamaha Black.

Με μια ματιά

Ανεστραμμένα πιρούνια KYB 43 χλστ.

Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)

Υψηλής απόδοσης κινητήρας 998 κ. εκ. EU5

Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 190 χιλ.

Νέας γενιάς προβολείς και φώτα θέσης LED

ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς
0
  • Αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση σε στυλ M1
  • Υψηλής απόδοσης κινητήρας crossplane
  • Φινίρισμα υψηλής ποιότητας με διχρωμία
  • Πιρούνι KYB 43 χλστ.
  • Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)
  • Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)
  • Νέας γενιάς προβολείς LED
  • Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG
  • Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • Τακάκια φρένων υψηλής τριβής
  • Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11
  • Όργανα TFT με EBM και BC

Βασικά χαρακτηριστικά

Αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση σε στυλ M1

Η R1 είναι εξαιρετικά δυναμική με κάλυμμα εμπνευσμένο από την M1 και πλήρως ενσωματωμένο φέρινγκ, τα οποία προσφέρουν στην μοτοσυκλέτα ένα επιθετικό προφίλ, προερχόμενο από την εμπειρία στους αγώνες. Παρέχοντας την δυνατότητα να “κολλάτε” το σώμα επάνω στην μοτοσυκλέτα, αυτό το ελαφρύ πλαίσιο επιτυγχάνει τα υψηλότερα επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης για εξαιρετικές επιδόσεις σε υψηλές ταχύτητες.

Υψηλής απόδοσης κινητήρας crossplane

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα 998 κ.εκ. EU5 της R1 είναι ο στρόφαλος crossplane με την ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης 270° – 180° – 90° – 180°, ο οποίος παρέχει ισχυρή, γραμμική ροπή. Με υψηλής απόδοσης σύστημα εισαγωγής σε συνδυασμό με τα ειδικής σχεδίασης κοκκοράκια του συστήματος μετάδοσης κίνησης, ο αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση στις υψηλές στροφές.

Φινίρισμα υψηλής ποιότητας με διχρωμία

Η R1 είναι κατασκευασμένη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, με ελαφριά υλικά όπως τιτάνιο και μαγνήσιο, καθιστώντας την μια κορυφαία μοτοσυκλέτα supersport που απαιτεί απόλυτο σεβασμό και κάνει υπερήφανο τον ιδιοκτήτη της. Και η νέα δίχρωμη εμφάνιση Icon Blue με λεπτομέρειες σε ματ μπλε χρώμα, ενισχύει την κορυφαία, sport εμφάνιση. Αποτελεί την πεμπτουσία του Κόσμου των R.

Πιρούνι KYB 43 χλστ.

Η R1 είναι εξοπλισμένη με πιρούνι KYB 43 χλστ. υψηλών προδιαγραφών με λαμιναρισμένες βαλβίδες απόσβεσης. Αυτό το σύστημα ανάρτησης μαζί με το προηγμένο πίσω αμορτισέρ, προσφέρει πιο έντονη αίσθηση άμεσης σύνδεσης με την επιφάνεια του δρόμου, δίνοντας την αίσθηση ότι η R1 αποτελεί προέκταση του σώματός του αναβάτη.

Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)

Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε και η R1 διαθέτει επτά ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου. Το σύστημα ελέγχου πέδησης (BC) διαθέτει δύο λειτουργίες, αναλύει δεδομένα όπως η γωνία κλίσης και η επιτάχυνση ολίσθησης και προσαρμόζει την υδραυλική πίεση πέδησης για την αποτροπή μπλοκαρίσματος του τροχού.

Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)

Ο έλεγχος είναι απαραίτητος όταν βρίσκεστε στον δρόμο ή την πίστα και το σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος του κινητήρα (EBM) επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος φρεναρίσματος του κινητήρα. Το EBM, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διάφορους αισθητήρες, προσαρμόζει το άνοιγμα του γκαζιού, τον χρονισμό της ανάφλεξης και την ποσότητα ψεκασμού καυσίμου προσφέροντάς σας τρεις λειτουργίες φρεναρίσματος του κινητήρα που ανταποκρίνονται σε διάφορες περιπτώσεις οδήγησης.

Νέας γενιάς προβολείς LED

Το αγωνιστικού τύπου πλαίσιο στο στυλ της M1 διαθέτει προβολείς LED που προσφέρουν μια δυναμική εμφάνιση. Η επιθετική όψη της R1 περιλαμβάνει μικρών διαστάσεων φώτα θέσης που ενισχύουν την παρουσία της μοτοσυκλέτας στον δρόμο και τονίζουν την αγωνιστική αλλά και εξεζητημένη σχεδίασή της.

Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG

Το Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ενεργοποιείται μέσω ενός γκριπ νέας προηγμένης τεχνολογίας που παρέχει φυσική αίσθηση για έλεγχο ακριβείας. Το νέο ηλεκτρικό σύστημα γκαζιού APGS (γκριπ με αισθητήρα θέσης), διαθέτει ένα ελατήριο, πλαϊνό προστατευτικό και εξοπλισμό που προσφέρει μια ομαλή και προοδευτική αίσθηση, παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι.

Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)

Το βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS) της R1, χρησιμοποιώντας δεδομένα από μια μεγάλη σειρά αισθητήρων, παρέχει υψηλό επίπεδο ελέγχου κατά την εκκίνηση των αγώνων. Για πλέον γρήγορες και επιθετικές εκκινήσεις, η λειτουργία LCS1 είναι προγραμματισμένη να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ. με άνοιγμα γκαζιού 41 μοιρών.

Τακάκια φρένων υψηλής τριβής

Οι διπλοί εμπρόσθιοι δίσκοι 320 χλστ. με δαγκάνες monoblock είναι πασίγνωστοι για την εκπληκτική αίσθηση και την απόδοση. Η τελευταία YZF-R1 διαθέτει πλέον ένα νέο υλικό στα τακάκια που είναι πολύ ανθεκτικό στην υψηλή τριβή και προσφέρει ακριβή και ισχυρή πέδηση, προσφέροντας την δυνατότητα να εξερευνήσετε τις πλήρεις δυνατότητες αυτής της θρυλικής supersport.

Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11

Είτε επιταχύνετε επιθετικά, φρενάρετε απότομα, είτε στρίβετε με μεγάλη κλίση, θα πρέπει να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στα ελαστικά σας. Τα ελαστικά Bridgestone Battlax Racing Street RS11 διαθέτουν ένα αγωνιστικής σχεδίασης πέλμα και ειδική γόμα, με τη διατομή του πίσω ελαστικού να φτάνει στα 200 χλστ., προσφέροντας κορυφαίο βαθμό πρόσφυσης σε συνδυασμό με εξαιρετική αίσθηση.

Όργανα TFT με EBM και BC

Η κορυφαία οθόνη LCD Thin Film Transistor (TFT) διαθέτει ενδείξεις για τα BC και EBM και είναι ένας από τους πιο εξελιγμένους πίνακες οργάνων που υπάρχουν, με ευανάγνωστη οθόνη πλήρους απόδοσης χρωμάτων που εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών. Όταν θέλετε να προσαρμόσετε οποιονδήποτε από τους ηλεκτρονικούς ελέγχους δεν έχετε παρά να κάνετε την επιλογή σας στην οθόνη YRC.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

R1 2024

Σχεδόν κάθε στοιχείο της τελευταίας R1 προέρχεται απευθείας από την πίστα αγώνων, όπου οι νικηφόρες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες στα MotoGP® και WorldSBK της Yamaha αναπτύσσουν και δοκιμάζουν την προηγμένη τεχνολογία που μπορείτε τώρα να δείτε και να βιώσετε στην R1 σας.

Τιμή από: 22400€

Τεχνικές προδιαγραφές

No technical specifications available.
Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Τετρακύλινδρος, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 × 50,9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 147,1 kW (200.0 PS) στις 13.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 113,3 Nm (11,6 kg-m) / 11.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,8 λίτ. / 100 χλμ.
CO2 emission 159 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Πλαίσιο, Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 102 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλοί υδραυλικοί δίσκοι, Ø320 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 190/55 ZR17M/C (75W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2.055 χλστ.
Συνολικό πλάτος 690 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.165 χλστ.
Ύψος σέλας 860 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 202 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,9 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx