image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-001-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-004-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-003-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-011-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-010-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-009-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-008-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-007-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-006-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-005-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-004-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-003-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-002-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-001-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-007-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-006-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-005-03
cq5dam.web.2000.2000 (7)
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-013-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-012-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-001-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-004-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-003-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-011-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-010-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-009-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-008-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-007-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-006-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-005-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-004-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-003-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-002-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-001-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-007-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-006-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Action-005-03
cq5dam.web.2000.2000 (7)
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-013-03
2022-Yamaha-XS700-EU-Historic_White-Static-012-03
previous arrow
next arrow

XSR700 2023

Γεννημένη για δυσκολίες

Η XSR700 είναι μια πραγματική μοτοσυκλέτα παλιάς σχολής, αποδεικνύοντας την αξία της στον δρόμο. Καρδιά της μοτοσυκλέτας είναι ο ευέλικτος χαρακτήρας της. Η XSR700 είναι μια μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη για να την οδηγείτε όπως εσείς επιθυμείτε. Από χαλαρές βόλτες μέχρι απαιτητικές διαδρομές με στροφές, αυτή η μοτοσυκλέτα ανταποκρίνεται αναλόγως.

Μια προσιτή μοτοσυκλέτα, απολαυστική στην οδήγηση, τόσο για νέους όσο και για έμπειρους αναβάτες. Ο διμερής σκελετός, η κατασκευή του ρεζερβουάρ, καθώς και η σχεδίαση της σέλας, εξακολουθούν να αποτελούν βασικούς παράγοντες της XSR700 που διασφαλίζουν τον ευπροσάρμοστο χαρακτήρα για τον οποίο φημίζεται η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Ο χαρακτήρας της XSR700 καθορίζεται από τον μοναδικό συνδυασμό του ελαφρύ και ευέλικτου πλαισίου και του πλούσιου σε ροπή, παιχνιδιάρικου κινητήρα CP2. Η τρομερά ευέλικτη μοτοσυκλέτα στρίβει με ευκολία σε οποιαδήποτε συνθήκη, από τους γεμάτους με στροφές και καμπές δρόμους, έως τους δρόμους της πόλης με πυκνή κίνηση. Σε κάθε περίπτωση θα απολαύσετε την κάθε σας διαδρομή.

Με μια ματιά

Ανασχεδιασμένη διάταξη πίνακα οργάνων με ενσωματωμένες βάσεις προβολέα

Φώτα LED της σειράς XSR

Χρώματα και γραφικά εμπνευσμένα από το παρελθόν της Yamaha

Κινητήρας CP2 690 κ.εκ. υψηλής ροπής EU5

Εμπειρία οδήγησης που εμπνέει σιγουριά

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0

Βασικά χαρακτηριστικά

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

XSR700 2023

Η XSR700 διαθέτει διαχρονικές σχεδιαστικές πλευρές, όπως η ρετρό εξωτερική σχεδίαση, η σέλα δύο επιπέδων, καθώς και τα κλασικής σχεδίασης εμπρός και πίσω φώτα. Σεβόμαστε τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος και παράλληλα υιοθετούμε την σύγχρονη τεχνολογία με τα συστήματα όπως το ABS, τα φώτα LED, τον πλέον αποδοτικό κινητήρα CP2, αλλά και το σύγχρονο ανεστραμμένου φωτισμού όργανο LCD, μέχρι και σήμερα.

Τιμή από: 8890€

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα CP2, τετραβάλβιδος, EURO5, Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0×68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 54,0kW(73,4PS)/8750 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm
Μέγιστη ροπή 67,0N・m(6,8kgf・m)/6500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης Electronic ignition (TCI)
Σύστημα εκκίνησης Electronic ignition (TCI)
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 λτ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24°30′
Ίχνος 90 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 130 χλστ.
Εμπρός φρένο 298 χλστ.
Πίσω φρένο 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR 17M/C(58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR 17M/C(73W) Χωρίς σαμπρέλα
Track μη διαθέσιμο
Συνολικό μήκος 2075 χλστ.
Συνολικό πλάτος 825 χλστ.
Συνολικό ύψος 1130 χλστ.
Ύψος σέλας 835 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 188 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14L
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,00L

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx