image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-002-03_
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-009-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-006-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-007-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-008-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-009-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-002-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-006-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-002-03_
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Action-009-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-006-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-007-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-008-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Static-009-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-002-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-003-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-004-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-005-03
2024-Yamaha-XTZ700X-EU-Icon_Blue-Studio-006-03
previous arrow
next arrow

TENERE 700 Extreme 2024

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ EXTREME ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΑΣ.

Εμπνευσμένη από τις νικηφόρες rally-raid μοτοσυκλέτες της Yamaha, η Ténéré 700 Extreme έχει σχεδιαστεί για να σας μεταφέρει, ακόμα και στα πιο κακοτράχαλα εδάφη. Με την υψηλών προδιαγραφών ανάρτηση της KYB και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και με μια σειρά off-road εξαρτημάτων και οθόνη TFT 3 θεμάτων με συνδεσιμότητα, αυτή η σκληροπυρηνική μοτοσυκλέτα 690 κ.εκ. είναι έτοιμη για κάθε αποστολή.

Είτε είστε έμπειρος adventure αναβάτης, είτε είστε νέος σε αυτό τον συναρπαστικό κόσμο ανακαλύψεων, η νέα Ténéré 700 Extreme είναι η μοτοσυκλέτα που θα σας ενθουσιάσει. Αναζητήστε την τώρα και ανακαλύψτε την extreme πλευρά του εαυτού σας.

Με μια ματιά

Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χιλ. της ΚΥΒ

Πίσω αμορτισέρ με piggyback της ΚΥΒ

Οθόνη TFT 5 ιντσών με τρία στυλ θέασης και συνδεσιμότητα

Επίπεδη μονοκόμματη σέλα rally

Ελαφριά μαρσπιέ από τιτάνιο

4-χρονος κινητήρας CP2 690 κ.εκ.

Εργονομικά σχεδιασμένο ρεζερβουάρ 16 λίτρων

Πλήρης φωτισμός LED και πρίζα USB

Εξαιρετική προστασία για την εκτός δρόμου οδήγηση

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0

Βασικά χαρακτηριστικά

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

TENERE 700 Extreme 2024

Η Ténéré έχει συγκλονίσει τον κόσμο της περιπέτειας, όσο καμία άλλη μοτοσυκλέτα. Ο εξαιρετικός συνδυασμός ενός ελαφριού πλαισίου που είναι έτοιμο για κάθε αποστολή, με υψηλής ροπής κινητήρα CP2, την καθιστούν μια πραγματικά σπουδαία και πολύ εύχρηστη μοτοσυκλέτα. Τώρα, ένα σκληροπυρηνικό νέο μέλος εντάσσεται σε αυτή τη θρυλική οικογένεια, το οποίο απευθύνεται στους ένθερμους κυνηγούς της αδρεναλίνης.

Τιμή από: 12500€

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 χλστ. x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 54,0 kW (73,4 PS) στις 9.000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 68 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,16 λ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 210 χλστ.
Διαδρομή πίσω 200 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V M+S
Συνολικό μήκος 2.370 χλστ.
Συνολικό πλάτος 905 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.455 χλστ.
Ύψος σέλας 875 χλστ.
Μεταξόνιο 1.595 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 240 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 205 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 16,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx