Η εξελιγμένη MT-10 SP είναι έτοιμη να σας μυήσει στην απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας CP4 EU5 είναι ο ισχυρότερος της σειράς Hyper Naked. Η ριζοσπαστική ημι-ενεργή ηλεκτρονική ανάρτηση και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του αναβάτη, προμηνύουν την αρχή μιας συναρπαστικής νέας εποχής, με τον πλήρη έλεγχο που προφέρει η ride-by-wire τεχνολογία.
Αυτή η ατίθαση και εμβληματική Hyper Naked είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που έχει εξοπλιστεί με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Öhlins, η οποία παρέχει 6 επίπεδα λειτουργίας. Στην ημι-ενεργητική λειτουργία, η δύναμη απόσβεσης ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, τον υψηλότερο δυνατό βαθμό ακρίβειας στο πλαίσιο κατά το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και το στρίψιμο.
Για να μπορείτε να αξιοποιήσετε πλήρως την αυξημένη ισχύ και ροπή του κινητήρα των 998 κ.εκ., υπάρχει μια μονάδα αδρανειακής μέτρησης σε 6 άξονες (IMU) που ελέγχει την πρόσφυση, τις ολισθήσεις, το φρενάρισμα του κινητήρα και την ισχύ των φρένων. Ο αποκλειστικός εξοπλισμός της MT-10 SP περιλαμβάνει μια τριμερή κάτω ποδιά και σωληνάκια φρένων με πλεκτή εξωτερική ενίσχυση, ενώ με το δυναμικό, εμπνευσμένο από τους αγώνες χρώμα Icon Performance, αλλά και το κορυφαίας ποιότητας φινίρισμα, η MT-10 SP τα διαθέτει όλα.
Με μια ματιά
Όργανο TFT 4,2″ με επιλογή τρόπου οδήγησης
Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο
Σύστημα Γρήγορου Ανεβάσματος και Κατεβάσματος Ταχυτήτων Quick Shift
Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση Gen-2 της Öhlins
Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.
ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
✓Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση Gen-2 της Öhlins
✓Τριμερής μπροστινή ποδιά
✓Σωληνάκια φρένων με πλεκτή επένδυση
✓Αποκλειστικό χρώμα Icon Performance
✓Ακτινική τρόμπα φρένων Brembo
✓Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.
✓Γκάζι APSG με επιλέξιμους τρόπους λειτουργίας PWR
✓Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο
✓Σύστημα Γρήγορου Ανεβάσματος και Κατεβάσματος Ταχυτήτων Quick Shift
Η εξελιγμένη MT-10 SP είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που εξοπλίζεται με την ριζοσπαστική, νέα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με εμβολοειδή βαλβίδα της Öhlins. Προσφέροντας πολύ μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων με ακριβέστερο έλεγχο, αυτό το πρωτοποριακό σύστημα παρέχει την δυνατότητα επιλογής τριών ημι-ενεργητικών και τριών χειροκίνητων τρόπων λειτουργίας, που παρέχουν περισσότερες δυνατότητες ελέγχου, για την πλέον συναρπαστική εμπειρία οδήγησης υψηλών επιδόσεων.
Τριμερής μπροστινή ποδιά
Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό της νέας MT-10 SP είναι η ελαφριά τριμερής μπροστινή ποδιά, που χαρίζει στην μοτοσυκλέτα πιο εκλεπτυσμένη, αλλά και πιο επιθετική sport εμφάνιση και κατευθύνει τον αέρα στο ψυγείο λαδιού με σκοπό να διατηρείται σταθερή η θερμοκρασία λειτουργίας.
Σωληνάκια φρένων με πλεκτή επένδυση
Οι μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων χρειάζονται φρένα υψηλών επιδόσεων, ενώ οι ακτινικά τοποθετημένες μπροστινές δαγκάνες και η πίσω δαγκάνα, διαθέτουν σωληνάκια φρένων με πλεκτή επένδυση, που διατηρούν την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους υπό τις πλέον ακραίες πιέσεις.
Αποκλειστικό χρώμα Icon Performance
Οι μοναδικές, κορυφαίες στην κατηγορία προδιαγραφές της MT-10 SP τονίζονται από το αποκλειστικό χρώμα Icon Performance, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το σχέδιο που διαθέτει η αγωνιστική μοτοσυκλέτα πίστας R1M.
Ακτινική τρόμπα φρένων Brembo
Χάρη στο προερχόμενο από την R1 σύστημα με τους δύο πλευστούς δίσκους 320 mm και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, η MT-10 SP είναι εξοπλισμένη με το πιο εξελιγμένο πακέτο φρένων που έχει τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha. Το νέο μοντέλο διαθέτει νέα ακτινική τρόμπα μπροστινού φρένου Brembo για ακόμα πιο ακριβή αίσθηση και δυνατότητα ελέγχου, προσφέροντάς σας την απόλυτη απόδοση πέδησης.
Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.
Τίποτα δεν συγκρίνεται με την συγκίνηση του πιο ισχυρού κινητήρα CP4 EU5 998 κ.εκ. της MT-10 SP. Η σχεδίαση τεχνολογίας crossplane παρέχει ασύμμετρη αλληλουχία ανάφλεξης που εξασφαλίζει εκπληκτική ροπή για εντυπωσιακή επιτάχυνση. Η τελευταία μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα ρυθμισμένο σύστημα εισαγωγής με μεγαλύτερους αεραγωγούς εισαγωγής και γρίλιες Acoustic Amplifier τοποθετημένες στο ρεζερβουάρ, που εκπέμπουν έναν βαθύ βρυχηθμό για μια ανατριχιαστικά έντονη εμπειρία όταν πατάτε γκάζι.
Γκάζι APSG με επιλέξιμους τρόπους λειτουργίας PWR
Το προηγμένο Γκριπ με Αισθητήρα Θέσης Γκαζιού (APSG) της Yamaha, είναι το πιο πρόσφατο ηλεκτρονικό βοήθημα οδήγησης που σάς προσφέρει ένα πλέον αποτελεσματικό και φυσικό σε αίσθηση γκάζι, για να έχετε τον μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο. Η απόκριση του γκαζιού μπορεί να προσαρμοστεί με το σύστημα PWR, το οποίο παρέχει επιλογή μεταξύ των τεσσάρων λειτουργιών παροχής ισχύος, από την μαλακή απόκριση σε βρεγμένες επιφάνειες μέχρι την επιθετική οδήγηση στην πίστα.
Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο
Μόλις πατήσετε το κουμπί της μίζας, θα ακούσετε και θα νιώσετε τον μοναδικό ήχο που εκπέμπει το ειδικά ρυθμισμένο, κεντρικής τοποθέτησης σιλανσιέ τιτανίου, με συμμετρικά τοποθετημένα αριστερά και δεξιά τελικά. Σε συνδυασμό με το ρυθμισμένο σύστημα εισαγωγής, η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί την ασύμμετρη αλληλουχία ανάφλεξης του κινητήρα crossplane για να δημιουργήσει τον πιο μοναδικό και εντυπωσιακό ήχο εξάτμισης, ο οποίος δεν θυμίζει καμία άλλη μοτοσυκλέτα!
Σύστημα Γρήγορου Ανεβάσματος και Κατεβάσματος Ταχυτήτων Quick Shift
Για ακόμη μεγαλύτερη και αποτελεσματικότερη επιτάχυνση, η MT-10 SP διαθέτει Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων (QSS) στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα σάς επιτρέπει να εκτελείτε ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, ακόμα και με το γκάζι στο τέρμα, καθώς και ομαλότερα και πιο ελεγχόμενα κατεβάσματα, τα οποία, μαζί με τον συμπλέκτη AS&S, βοηθούν στην διατήρηση της ευστάθειας του πλαισίου κατά την επιβράδυνση.
IMU 6 αξόνων με πλήρη σουίτα βοηθημάτων αναβάτη
Μέσα σε ένα μικρό μαύρο κουτί βρίσκεται μια αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων, με αίσθηση του δρόμου, της κύλισης και περιστροφής, καθώς και της επιτάχυνσης εμπρός/πίσω, επάνω/κάτω και αριστερά/δεξιά. Στη συνέχεια, το ECU χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για την ενεργοποίηση των βοηθημάτων υψηλής τεχνολογίας για τον αναβάτη, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF), σύστημα πέδησης κινητήρα (EBM) και σύστημα ελέγχου φρένων (BC) που εξασφαλίζει απόλυτο έλεγχο σε κάθε διαδρομή.
Όργανο TFT 4,2" με επιλογή τρόπου οδήγησης
Η νέα, πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, παρέχει μια σαφή εικόνα των πληροφοριών λειτουργίας της μοτοσυκλέτας. Ο διακόπτης μενού στο δεξί μπράτσο του τιμονιού σάς επιτρέπει ταχεία εναλλαγή ανάμεσα σε διαφορετικές οθόνες και ο διακόπτης λειτουργίας/επιλογής στο αριστερό μπράτσο του τιμονιού αλλάζει τις ρυθμίσεις σε επιμέρους ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη μεμονωμένα. Όμως μπορείτε να αλλάξετε όλες τις ρυθμίσεις μαζί με το τεσσάρων θέσεων λειτουργίας YRC.
Σύστημα Cruise Control και Περιοριστής Ταχύτητας
Ακόμα και με την MT-10 SP, θα υπάρχουν στιγμές που απλώς θα θέλετε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε το τοπίο, ενώ μόλις η ταχύτητα ξεπεράσει τα 50 χλμ/ώρα, είναι εύκολο να ενεργοποιήσετε το Cruise Control και απλώς να απολαύσετε την διαδρομή. Υπάρχει επίσης Περιοριστής Μεταβλητής Ταχύτητας (YVSL) της Yamaha, ο οποίος σάς επιτρέπει να επιλέγετε την μέγιστη ταχύτητα της προτίμησής σας, να την ρυθμίζετε μέσω του διακόπτη λειτουργίας/επιλογής και να οδηγείτε χαλαρά.
Όταν κυκλοφόρησε η πρώτη MT crossplane πριν από σχεδόν μια δεκαετία, έφερε στο δρόμο μια εντελώς νέα αίσθηση οδήγησης. Επειδή η ξεκάθαρη εστίαση της κάθε MT είναι στην ροπή, την ευελιξία και την αίσθηση. Με το ατόφιο και ασυμβίβαστο στυλ της, το κορυφαίο φινίρισμα και την εκπληκτική της τεχνολογία, η εξελιγμένη MT-10 SP μεταφέρει την οδηγική εμπειρία των Hyper Naked σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.