image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
previous arrow
next arrow

MT-09 SP 2023

Αναμετρηθείτε με το Σκοτάδι

Η Σκοτεινή Πλευρά της Ιαπωνίας δεν κοιμάται ποτέ. Είναι η έμπνευση πίσω από κάθε Yamaha MT και η αποκλειστική MT-09 SP είναι το πιο πρόσφατο έργο τέχνης CP3 που θα αναδυθεί από το Σκοτάδι. Με αποκλειστικά χρώματα εμπνευσμένα από την R1M, καθώς και με κορυφαία ανάρτηση και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη, η απόλυτη 3-κύλινδρη Hyper Naked είναι έτοιμη να εμπνεύσει και να ενθουσιάσει.

Ο κινητήρας EU5 CP3 των 890 κ.εκ. παράγει ακόμα πιο γραμμική ροπή σε χαμηλότερες σ.α.λ. για τρομερή επιτάχυνση, ενώ η εμπνευσμένη από την R1 μονάδα IMU 6 αξόνων και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη με ευαισθησία ως προς την κλίση, παρέχουν έλεγχο ακριβείας σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλ. και υψηλών προδιαγραφών πίσω αμορτισέρ Öhlins, το ολοκαίνουργιο πλαίσιο της MT-09 SP είναι πιο ακριβές από κάθε άλλη φορά.

Εκτός από το αποκλειστικό χρώμα Icon Performance, η MT-09 SP διαθέτει ειδική σέλα με διπλή ραφή που παρέχει απόλυτη εφαρμογή, ενώ το ψαλίδι από ανοδιωμένο, βουρτσισμένο αλουμίνιο, η μαύρη ανοδίωση στο τιμόνι και τις μανέτες, καθώς και τα φιμέ δοχεία υγρού φρένων, ενισχύουν την κορυφαία εμφάνιση και παρουσία του μοντέλου.

Με μια ματιά

Μικρών διαστάσεων, προβολέας LED διπλής λειτουργίας

Σέλα με διπλές ραφές

Έγχρωμη οθόνη TFT 3,5 ιντσών

Κινητήρας CP3 EU5 890 κ.εκ.

Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS)

Ελαφριοί τροχοί SpinForged

Ψαλίδι με φινίρισμα από ανοδιωμένο βουρτσισμένο αλουμίνιο

0
ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή

Βασικά χαρακτηριστικά

Φωτογραφίες

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

MT-09 SP 2023

Το 2013 η Yamaha άλλαξε το τοπίο του κόσμου της μοτοσυκλέτας με την παρουσίαση της πρώτης MT-09. Με ιδιαίτερη την εστίαση στη γραμμική ροπή, την ευελιξία και την ατίθαση naked εμφάνιση, η μοτοσυκλέτα γνώρισε άμεση επιτυχία. Την επόμενη δεκαετία, η σειρά MT Hyper Naked αναπτύχθηκε ταχύτατα και, προκειμένου να ολοκληρωθεί η σειρά, δημιουργήθηκε το αποκλειστικό μοντέλο SP.

Τιμή από 12.950€

Χρηματοδότηση

Two columns
Vertical
Horizontal
MT-09 SP
Summary
Name Total
“{{getWooProductName}}” has been added to your cart

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, Τετράχρονος, τετραβάλβιδος, Τρικύλινδρο, 2EEK
Κυβισμός 890 cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 78,0 × 62,1 χιλ.
Σχέση συμπίεσης 11.5 : 1
Μέγιστη ισχύς 87,5 kW (119,0 PS) στις 10.000 σ.α.λ.
Limited power version Έκδοση για οδήγηση με δίπλωμα A2 (περιορισμένη) – 35,0 kW (47,5 PS) στις 6.000 σ.α.λ. Έκδοση για οδήγηση με δίπλωμα A2 (απεριόριστη) – 70,0 kW (94 PS) στις 6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 93,0 Nm (9,5 kg-m) στις 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 5.0 L/100 kmCO2 emission116 g/km
CO2 emission 116 g/km
Τροφοδοσία Ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 25 º
Ίχνος 108 χιλ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης Ψαλίδι, ανάρτηση με μοχλικό
Διαδρομή εμπρός 130 χιλ.
Διαδρομή πίσω 122 χιλ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 298 χιλ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χιλ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2.090 χιλ.
Συνολικό πλάτος 795 χιλ.
Συνολικό ύψος 1.190 χιλ.
Ύψος σέλας 825 χιλ.
Μεταξόνιο 1.430 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 190 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,50 λίτρα

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 2mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx