image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-001-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-006-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-010-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-008-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-011-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-010-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-008-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-007-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-004-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-002-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-003-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-005-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-007-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-006-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-005-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-004-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-003-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-002-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-001-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-001-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-006-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-010-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-008-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-011-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-010-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-008-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-007-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-004-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-002-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-003-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Action-005-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-007-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-006-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-005-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-004-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-003-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-002-03
2022-Yamaha-XS850-EU-Legend_Blue-Static-001-03
previous arrow
next arrow

XSR900 2023

Ένας θρύλος ξαναγεννιέται

Η XSR900 διατηρεί τον χαρακτήρα της σε κάθε είδους διαδρομή. Είτε κυκλοφορεί στους ονειρικούς, γεμάτους στροφές δρόμους, είτε στον ανοιχτό ίσιο δρόμο, νιώθει εξίσου άνετα. Διαθέτει το πλέον σύγχρονο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που προσφέρει σε κάθε αναβάτη κορυφαίο επίπεδο ελέγχου, σε οποιαδήποτε συνθήκη. Και με το sport Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων Quick Shifter αλλά και το Cruise Control που σάς προσφέρει άνετα ταξίδια, με αυτήν την ρωμαλέα τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα μπορείτε να ταξιδέψετε σε οποιοδήποτε προορισμό ονειρεύεστε.

Μην σας ξεγελά η διαχρονική ομορφιά της XSR900, καθώς κάτω από την εμφάνιση της sport μοτοσυκλέτας της δεκαετίας του ’80 υπάρχει ουσιαστική τεχνολογία υψηλών επιδόσεων. Όχι μόνο διαθέτει τον ομαλό κινητήρα CP3 των 890 κ.εκ. προδιαγραφών EU5 με τεράστια αποθέματα ροπής, αλλά διαθέτει επίσης ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου Deltabox με ακτινική τρόμπα φρένων Brembo, ελαφριές ζάντες Spinforged και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση.

Ως ο ηγέτης της κατηγορίας Sport Heritage, η XSR900 είναι η απόλυτη απόδειξη της φιλοσοφίας Faster Sons εν δράσει. Εμπνευσμένη από την σχεδίαση ορισμένων θρυλικών μοτοσυκλετών της Yamaha, αυτή η μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων αποτελεί την ζωντανή απόδειξη δεκαετιών εντατικής έρευνας και ανάπτυξης.

Με μια ματιά

Χαρακτηριστικός φωτισμός LED XSR

Ευέλικτη και χαλαρή θέση οδήγησης

QSS, Cruise Control, συμπλέκτης A&S

Ευέλικτος κινητήρας υψηλής ροπής CP3 890 κ.εκ. EU5

0
ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή

Βασικά χαρακτηριστικά

Φωτογραφίες

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

XSR900 2023

Αυτό είναι το είδος της μοτοσυκλέτας που μπορείτε να απολαμβάνετε σχεδόν σε κάθε περίσταση. Η εργονομία της είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σάς προσφέρει μια ανοιχτή και προσαρμόσιμη θέση οδήγησης, που κάνει την κάθε διαδρομή ακόμα πιο απολαυστική. Από τους στενούς και γεμάτους στροφές επαρχιακούς δρόμους μέχρι τις χαλαρές διαδρομές στην πόλη, η XSR900 είναι έτοιμη για όλα.

Τιμή από 11.700€

Χρηματοδότηση

Two columns
Vertical
Horizontal
XSR900
Summary
Name Total
“{{getWooProductName}}” has been added to your cart

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Τρικύλινδρο
Κυβισμός 890 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 78,0×62,1 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 87,5kW(119,0PS)/10000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm
Μέγιστη ροπή 93,0N・m(9,5kgf・m)/7000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 5 L/100 km
CO2 emission 116 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 25°00′
Ίχνος 108 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 137 χλστ.
Εμπρός φρένο 298 χλστ.
Πίσω φρένο 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2155 χλστ.
Συνολικό πλάτος 860 χλστ.
Συνολικό ύψος 1155 χλστ.
Ύψος σέλας 810 χλστ.
Μεταξόνιο 1.495 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 193 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14L
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,50L

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 2mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx