image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-001-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-006-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-007-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-008-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-009-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-010-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-001-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-006-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-007-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-006-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-001-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-006-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-007-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-008-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-009-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Action-010-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-001-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-006-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Static-007-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-002-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-003-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-004-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-005-03
2024-Yamaha-MT10-EU-Midnight_Cyan-Studio-006-03
previous arrow
next arrow

MT-10 2024

Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

Ο Βασιλιάς της γκάμας μοντέλων MT απαιτεί απόλυτο σεβασμό και τα πρώτα στοιχεία που θα τραβήξουν την προσοχή σας, είναι οι μικρών διαστάσεων προβολείς και το επιθετικής σχεδίασης ρεζερβουάρ που αναδεικνύουν την απίστευτη ομορφιά της MT-10. Όταν ακούσετε τον ήχο του CP4 998 κ.εκ. κινητήρα που αναβλύζει από τις εισαγωγές του αέρα, θα αντιληφθείτε αμέσως, ότι αυτή είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για εσάς.

Ένα εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη, κρύβεται πίσω από το ελαφρύ πλαίσιο Deltabox και έχει σχεδιαστεί για να σας προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου. Με ρυθμιζόμενα συστήματα υψηλής τεχνολογίας που ελέγχουν την πρόσφυση, την ολίσθηση των τροχών, την ανύψωση του μπροστινού τροχού, το φρενάρισμα του κινητήρα και το σύστημα πέδησης, μπορείτε να κάνετε την MT-10 να συμπεριφέρεται ακριβώς όπως θέλετε.

Με μια ματιά

Μετρητής TFT 4,2″ με επιλογή τρόπου οδήγησης

Ελαστικό Bridgestone S22

Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων

Γκάζι APSG με επιλέξιμους τρόπους λειτουργίας PWR

Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.

Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο

90° βαλβίδες αέρα-τροχών

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
  • Μετρητής TFT 4,2" με επιλογή τρόπου οδήγησης
  • Ακτινική τρόμπα φρένων Brembo
  • Σύστημα Cruise Control
  • Περιοριστής ταχύτητας
  • Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.
  • Επιθετική σχεδίαση MT
  • Γκάζι APSG με επιλέξιμους τρόπους λειτουργίας PWR
  • Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο
  • Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων
  • IMU 6 αξόνων με πλήρη σουίτα βοηθημάτων αναβάτη
  • Ελαστικό Bridgestone S22
  • 90° βαλβίδες αέρα-τροχών

Βασικά χαρακτηριστικά

Μετρητής TFT 4,2" με επιλογή τρόπου οδήγησης

Η νέα, πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, παρέχει μια σαφή εικόνα των πληροφοριών λειτουργίας της μοτοσυκλέτας. Ο διακόπτης μενού στο δεξί μπράτσο του τιμονιού σάς επιτρέπει ταχεία εναλλαγή ανάμεσα σε διαφορετικές οθόνες και ο διακόπτης λειτουργίας/επιλογής στο αριστερό μπράτσο του τιμονιού αλλάζει τις ρυθμίσεις σε επιμέρους ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη μεμονωμένα. Όμως μπορείτε να αλλάξετε όλες τις ρυθμίσεις μαζί με το τεσσάρων θέσεων λειτουργίας YRC.

Ακτινική τρόμπα φρένων Brembo

Διαθέτοντας σύστημα πέδησης που προέρχεται από την R1, με διπλούς πλευστούς δίσκους 320 χιλ. και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, η MT-10 είναι εφοδιασμένη με ένα πραγματικά εξελιγμένο πακέτο φρένων. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ακτινική αντλία μπροστινού φρένου της Brembo. Εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερο έλεγχο, σας προσφέρει το απόλυτο φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες.

Σύστημα Cruise Control

Παρά τις συγκλονιστικές επιδόσεις της MT-10, θα υπάρχουν στιγμές που θα θέλετε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε το τοπίο. Όταν κινείστε με πάνω από 50 χλμ./ώ., μπορείτε εύκολα να ενεργοποιήσετε το σύστημα Cruise Control και να απολαύσετε την διαδρομή. Αυτός είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τα όρια ταχύτητας.

Περιοριστής ταχύτητας

Είτε οδηγείτε σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, είτε σε δύσκολους και γεμάτους στροφές δρόμους, υπάρχουν στιγμές που είναι καλή ιδέα να ορίσετε ένα όριο μέγιστης ταχύτητας. Η MT-10 διαθέτει την τεχνολογία προκειμένου να σας βοηθήσει: το Yamaha Variable Speed Limiter (YVSL). Απλώς επιλέξτε την μέγιστη ταχύτητα που επιθυμείτε, ρυθμίστε την μέσω του διακόπτη Mode/Select (Λειτουργία/Επιλογή) και χαλαρώστε.

Κινητήρας CP4 EU5 998 κ.εκ.

Τίποτα δεν συγκρίνεται με την συγκίνηση του πιο ισχυρού κινητήρα CP4 EU5 998 κ.εκ. της MT-10 SP. Η σχεδίαση τεχνολογίας crossplane παρέχει ασύμμετρη αλληλουχία ανάφλεξης που εξασφαλίζει εκπληκτική ροπή για εντυπωσιακή επιτάχυνση. Η τελευταία μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα ρυθμισμένο σύστημα εισαγωγής με μεγαλύτερους αεραγωγούς εισαγωγής και γρίλιες Acoustic Amplifier τοποθετημένες στο ρεζερβουάρ, που εκπέμπουν έναν βαθύ βρυχηθμό για μια ανατριχιαστικά έντονη εμπειρία όταν πατάτε γκάζι.

Επιθετική σχεδίαση MT

Διατηρώντας τον λιτό και άκρως επιβλητικό χαρακτήρα κάθε μοντέλου Yamaha Hyper Naked, η εμφάνιση της MT-10 εστιάζει στη μηχανική ομορφιά, αφαιρώντας κάθε περιττό στοιχείο. Οι μικρών διαστάσεων διπλοί προβολείς LED και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα προβάλλουν μια ισχυρή και κυρίαρχη παρουσία, ενώ η μίνιμαλ μπροστινή προεξοχή αναδεικνύει την επιθετική εμφάνιση και τη μηχανική ομορφιά της μοτοσυκλέτας.

Γκάζι APSG με επιλέξιμους τρόπους λειτουργίας PWR

Το προηγμένο Γκριπ με Αισθητήρα Θέσης Γκαζιού (APSG) της Yamaha, είναι το πιο πρόσφατο ηλεκτρονικό βοήθημα οδήγησης που σάς προσφέρει ένα πλέον αποτελεσματικό και φυσικό σε αίσθηση γκάζι, για να έχετε τον μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο. Η απόκριση του γκαζιού μπορεί να προσαρμοστεί με το σύστημα PWR, το οποίο παρέχει επιλογή μεταξύ των τεσσάρων λειτουργιών παροχής ισχύος, από την μαλακή απόκριση σε βρεγμένες επιφάνειες μέχρι την επιθετική οδήγηση στην πίστα.

Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο

Μόλις πατήσετε το κουμπί της μίζας, θα ακούσετε και θα νιώσετε τον μοναδικό ήχο που εκπέμπει το ειδικά ρυθμισμένο, κεντρικής τοποθέτησης σιλανσιέ τιτανίου, με συμμετρικά τοποθετημένα αριστερά και δεξιά τελικά. Σε συνδυασμό με το ρυθμισμένο σύστημα εισαγωγής, η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί την ασύμμετρη αλληλουχία ανάφλεξης του κινητήρα crossplane για να δημιουργήσει τον πιο μοναδικό και εντυπωσιακό ήχο εξάτμισης, ο οποίος δεν θυμίζει καμία άλλη μοτοσυκλέτα!

Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων

Για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική επιτάχυνση, η MT-10 διαθέτει quickshifter στον βασικό εξοπλισμό της. Αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα επιτρέπει ανεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας συμπλέκτη, ακόμα και με το γκάζι στο τέρμα. Επιτρέπει επίσης, ομαλά και πιο ελεγχόμενα κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, τα οποία μαζί με τον συμπλέκτη A&S, βοηθούν στη διατήρηση της σταθερότητας κατά την επιβράδυνση.

IMU 6 αξόνων με πλήρη σουίτα βοηθημάτων αναβάτη

Μέσα σε ένα μικρό μαύρο κουτί βρίσκεται μια αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων, με αίσθηση του δρόμου, της κύλισης και περιστροφής, καθώς και της επιτάχυνσης εμπρός/πίσω, επάνω/κάτω και αριστερά/δεξιά. Στη συνέχεια, το ECU χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για την ενεργοποίηση των βοηθημάτων υψηλής τεχνολογίας για τον αναβάτη, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS), σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF), σύστημα πέδησης κινητήρα (EBM) και σύστημα ελέγχου φρένων (BC) που εξασφαλίζει απόλυτο έλεγχο σε κάθε διαδρομή.

Ελαστικό Bridgestone S22

Η MT-10 είναι εφοδιασμένη με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S22, διαστάσεων 120/70-ZR17 εμπρός και 190/55-ZR17 πίσω, τα οποία αποδίδουν εξαιρετικά και παρέχουν υψηλού επιπέδου πρόσφυση. Μαζί με το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη, αυτή η Hyper Naked είναι πλήρως εξοπλισμένη, για να προσφέρει ένα απίστευτο επίπεδο απόδοσης.

90° βαλβίδες αέρα-τροχών

Για ευκολότερο και πιο πρακτικό έλεγχο και ρύθμιση της πίεσης των ελαστικών, οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με 5 ακτίνες διαθέτουν βαλβίδες 90°. Αυτή η σχεδίαση με εύκολη πρόσβαση είναι συμβατή με διάφορους τύπους αντλιών αέρα.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

MT-10 2024

Ρυθμισμένη για να παράγει συγκλονιστική ροπή και για να προσφέρει συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης, η MT-10 είναι η πιο ισχυρή Hyper Naked που έχει κατασκευαστεί από τη Yamaha. Κατασκευασμένη με τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας για τον κινητήρα και το πλαίσιο που προέρχεται από την R1, η MT-10 σας προσφέρει ισχύ και ευελιξία και υπόσχεται να ανεβάσει την αδρεναλίνη σας στα ύψη.

Τιμή από: 17200€

Τώρα: 15900€

Τεχνικές προδιαγραφές

Κινητήρας
Πλαίσιο
Διαστάσεις
Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Τετρακύλινδρος, 2EEK
Κυβισμός 998 cc
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 × 50,9 χιλ.
Σχέση συμπίεσης 12.0:1
Μέγιστη ισχύς 122,0 kW (165,9 PS) στις 11.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 112,0 Nm (11,4 kg-m) στις 9.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,83 l/100 χλμ.
CO2 emission 159 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24 º
Ίχνος 102 χιλ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χιλ.
Διαδρομή πίσω 120 χιλ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο Ø 320mm
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο Ø 220mm
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 190/55ZR17M/C (75W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2100 χιλ.
Συνολικό πλάτος 800 χιλ.
Συνολικό ύψος 1165 χιλ.
Ύψος σέλας 835 χιλ.
Μεταξόνιο 1.405 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 135 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 212 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,90 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx