Η R1M είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής που δημιούργησε ποτέ η Yamaha. Κατασκευασμένη ειδικά για επιβλητικές επιδόσεις στην πίστα, είναι εξοπλισμένη με επαναστατική ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου, η οποία σάς επιτρέπει να πιέσετε ακόμα περισσότερο και να ανακαλύψετε τις πραγματικές σας δυνατότητες.
Η Yamaha δημιούργησε την αγωνιστικού προσανατολισμού R1M χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν με βάση τη νικηφόρα μοτοσυκλέτα M1 MotoGP. Η κορυφαίας τεχνολογίας ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) της Öhlins με μπροστινό πιρούνι αερίου με τεχνολογία αντισπηλαίωσης NPX αναδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις σας σε κάθε πίστα. Επίσης, η χρήση πλαισίου από ανθρακονήματα με χαμηλή μετωπική επιφάνεια σάς βοηθά να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους του γύρου.
Αλλά το στοιχείο που χαρακτηρίζει την R1M ως ένα πραγματικά επαναστατικό μοντέλο, είναι τα τεχνολογικά βοηθήματα για τον αναβάτη, όπως το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης, η Διαχείριση Φρένου Κινητήρα και ο Έλεγχος Εκκίνησης, καθώς και η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας για την καταγραφή δεδομένων και την ασύρματη ρύθμιση του κινητήρα. Διαθέσιμη στο νέο χρωματικό συνδυασμό Icon Performance σε carbon και black με μπλε λεπτομέρειες και μπλε τροχούς, η R1M είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα της σειράς R που παρέχει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο για την πίστα.
Με μια ματιά
Πιρούνι Öhlins NPX που αποτρέπει τη σπηλαίωση του λαδιού
Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG
Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.
Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 190 χιλ.
Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας
ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς
0
✓Κορμός από ανθρακονήματα εμπνευσμένος από την M1
✓Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS) Öhlins
✓Πιρούνι αερίου Öhlins NPX με τεχνολογία αντισπηλαίωσης
Η R1M διαθέτει πρωτοποριακή νέα εμφάνιση εργοστασιακής μοτοσυκλέτας, η οποία είναι εμπνευσμένη από την καταξιωμένη στους αγώνες μοτοσυκλέτα Yamaha M1 MotoGP. Το επιθετικό μπροστινό κάλυμμα και αλεξηνέμιο προσφέρουν χαμηλή μετωπική επιφάνεια για ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση, ενώ το ενσωματωμένο φέρινγκ δένει απρόσκοπτα με τις πλευρές του ρεζερβουάρ καυσίμου, ώστε να υπάρχει μια κλειστή θέση στον αναβάτη για πλέον αποτελεσματική αεροδυναμική.
Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS) Öhlins
Η ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης που διατίθεται σε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha. Το προηγμένο λογισμικό της προσφέρει τη δυνατότητα για στροφές υπό μεγάλη κλίση, για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα και επιτάχυνση, ενώ η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή της προσφέρει την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε γρήγορες αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανάλογα με τις διάφορες πίστες και συνθήκες.
Πιρούνι αερίου Öhlins NPX με τεχνολογία αντισπηλαίωσης
Για βελτιωμένη πληροφόρηση σχετικά με την επιφάνεια του οδοστρώματος και πιο σταθερή απόσβεση, η R1M διαθέτει το πιρούνι υψηλής τεχνολογίας Öhlins NPX. Ένας μικρός θάλαμος αερίου στα στηρίγματα του άξονα του πιρουνιού ασκεί 0,6 Mpa εσωτερικής πίεσης για μείωση της σπηλαίωσης κατά την επαναφορά. Η ενέργεια αυτή επιτρέπει στο σύστημα απόσβεσης να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά προσφέροντας αυξημένο έλεγχο.
Ελαφρύ πίσω μέρος από ανθρακονήματα
Για να επιτευχθεί η καλύτερη συγκέντρωση μαζών σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος που την κάνει ιδανική για αγώνες, η R1M διαθέτει σκελετό και μπροστινό φτερό από ανθρακονήματα, καθώς και ζάντες μαγνησίου και πίσω πλαίσιο και κάτω κάλυμμα φέρινγκ από τιτάνιο. Επίσης, το πίσω τμήμα από ανθρακονήματα τονίζει τις εξαιρετικά υψηλές προδιαγραφές αυτής της εξελιγμένης μοτοσυκλέτας πίστας.
Χαραγμένος αριθμός παραγωγής
Η υπερηφάνεια του να είσαι κάτοχος μιας R1M είναι δεδομένη. Άλλωστε είναι η πιο αποκλειστική μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Yamaha! Για να τονιστεί το κύρος της, η μοτοσυκλέτα διαθέτει μια ειδικά χαραγμένη πλάκα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής της.
Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)
Στην αγωνιστική πίστα χρειάζεστε έλεγχο ακριβείας σε κάθε περίσταση, για να μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο ολοκλήρωσης του κάθε γύρου. Το σύστημα Ελέγχου Πέδησης (BC) της R1M διαθέτει δύο λειτουργίες, αναλύει δεδομένα όπως η γωνία κλίσης και η επιτάχυνση ολίσθησης και προσαρμόζει άμεσα την υδραυλική πίεση πέδησης για την αποτροπή μπλοκαρίσματος του τροχού και για ομαλότερη και γρηγορότερη ολοκλήρωση των γύρων.
Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)
Ο έλεγχος είναι απαραίτητος όταν οδηγείτε στην πίστα και το σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος του κινητήρα (EBM) της R1M σάς επιτρέπει να επιλέγετε την ιδανική ισχύ φρεναρίσματος του κινητήρα για διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Το EBM, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διάφορους αισθητήρες, προσαρμόζει το άνοιγμα του γκαζιού, τον χρονισμό της ανάφλεξης και την ποσότητα ψεκασμού καυσίμου προσφέροντας τρεις λειτουργίες φρεναρίσματος του κινητήρα.
Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.
Σχεδιασμένος με την τεχνολογία M1 MotoGP, ο κινητήρας των 998 κ.εκ. διαθέτει μπεκ ψεκασμού Bosch που προσφέρουν ευρεία γωνία ψεκασμού για αυξημένη απόδοση. Τα ειδικής σχεδίασης κοκκοράκια του συστήματος μετάδοσης κίνησης προσφέρουν εξαιρετική απόδοση στις υψηλές σ.α.λ., ενώ ο κινητήρας EU5 crossplane διαθέτει σύστημα λίπανσης υψηλής απόδοσης για βέλτιστες επιδόσεις.
Hλεκτρονικό Σύστημα Γκαζιού APSG
Το Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ενεργοποιείται μέσω ενός γκριπ νέας προηγμένης τεχνολογίας που παρέχει φυσική αίσθηση για έλεγχο ακριβείας. Το νέο ηλεκτρικό σύστημα γκαζιού APGS (γκριπ με αισθητήρα θέσης), διαθέτει ένα ελατήριο, πλαϊνό προστατευτικό και εξοπλισμό που προσφέρει μια ομαλή και προοδευτική αίσθηση, παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι.
Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
Το βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS) της R1M, χρησιμοποιώντας δεδομένα από μια μεγάλη σειρά αισθητήρων, παρέχει υψηλό επίπεδο ελέγχου κατά την εκκίνηση των αγώνων. Για πλέον γρήγορες και επιθετικές εκκινήσεις, η λειτουργία LCS1 είναι προγραμματισμένη να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ. με άνοιγμα γκαζιού 41 μοιρών.
Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11
Είτε επιταχύνετε επιθετικά, είτε φρενάρετε απότομα, είτε στρίβετε υπό μεγάλη κλίση, θα πρέπει να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στα ελαστικά σας. Τα ελαστικά Bridgestone Battlax Racing Street RS11 διαθέτουν ένα αγωνιστικής σχεδίασης πέλμα και ειδική γόμα, με τη διατομή του πίσω ελαστικού να φτάνει στα 200 χλστ., προσφέροντας τον υψηλότερο βαθμό πρόσφυσης σε συνδυασμό με εξαιρετική αίσθηση.
Η αποκλειστική μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) προσφέρει ασύρματη ρύθμιση
Η μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) της R1M διαθέτει λειτουργία καταγραφής δεδομένων, η οποία επιτρέπει την καταγραφή μιας μεγάλης σειράς δεδομένων, όπως είναι οι χρόνοι των γύρων, η ταχύτητα, η θέση του γκαζιού, η παρακολούθηση στίγματος μέσω GPS, η γωνία κλίσης στις στροφές και πολλά άλλα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία με το Σύστημα Ελέγχου Πορείας της Yamaha (YRC) κατά την προβολή, λήψη ή αλλαγή των λειτουργιών οδήγησης.
Αδρανειακή Μονάδα Μέτρησης (IMU) 6 αξόνων
Εφοδιασμένη με επιταχυνσιόμετρο καθώς και με αισθητήρα Gyro και G-force που υπολογίζουν το βήμα, την κύλιση και την περιστροφή, η εξελιγμένη αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων παρέχει ακριβείς πληροφορίες λειτουργίας στο σύστημα ECU 125 φορές το δευτερόλεπτο. Αυτά τα δεδομένα δίνουν τη δυνατότητα στην μονάδα ECU να θέτει σε λειτουργία τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη και να διατηρεί τα υψηλά επίπεδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας, για μειωμένο χρόνο ολοκλήρωσης των γύρων.
Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας
Κάθε φορά που οδηγείτε την R1M, μπορείτε να νιώθετε την σιγουριά ότι η ιδιαίτερα προηγμένη ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου βρίσκεται στη διάθεσή σας, προκειμένου να πετύχετε το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου κινητήρα και πλαισίου. Χάρη στην Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS), το Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων (QSS), τον Έλεγχο Σούζας, τον Έλεγχο Εκκίνησης, τον Έλεγχο Ολίσθησης, τον Έλεγχο Πέδησης και τη Διαχείριση Φρεναρίσματος Κινητήρα, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τη σωστή ρύθμιση σε οποιαδήποτε περίσταση.
Η Yamaha μπήκε για πρώτη φορά σε αγώνες Grand Prix πριν από 60 χρόνια και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του εργοστασίου έχουν κερδίσει πάνω από 500 αγώνες GP. Η τελευταία R1M κατασκευάστηκε με βάση όλη την εμπειρία που αποκτήθηκε από τα μοντέλα MotoGP και WorldSBK. Έτσι, είναι η πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha.