image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
previous arrow
next arrow

R1M 2024

Ιστορία R. Το μέλλον σας.

Η R1M είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής που δημιούργησε ποτέ η Yamaha. Κατασκευασμένη ειδικά για επιβλητικές επιδόσεις στην πίστα, είναι εξοπλισμένη με επαναστατική ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου, η οποία σάς επιτρέπει να πιέσετε ακόμα περισσότερο και να ανακαλύψετε τις πραγματικές σας δυνατότητες.

Η Yamaha δημιούργησε την αγωνιστικού προσανατολισμού R1M χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν με βάση τη νικηφόρα μοτοσυκλέτα M1 MotoGP. Η κορυφαίας τεχνολογίας ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) της Öhlins με μπροστινό πιρούνι αερίου με τεχνολογία αντισπηλαίωσης NPX αναδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις σας σε κάθε πίστα. Επίσης, η χρήση πλαισίου από ανθρακονήματα με χαμηλή μετωπική επιφάνεια σάς βοηθά να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους του γύρου.

Αλλά το στοιχείο που χαρακτηρίζει την R1M ως ένα πραγματικά επαναστατικό μοντέλο, είναι τα τεχνολογικά βοηθήματα για τον αναβάτη, όπως το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης, η Διαχείριση Φρένου Κινητήρα και ο Έλεγχος Εκκίνησης, καθώς και η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας για την καταγραφή δεδομένων και την ασύρματη ρύθμιση του κινητήρα. Διαθέσιμη στο νέο χρωματικό συνδυασμό Icon Performance σε carbon και black με μπλε λεπτομέρειες και μπλε τροχούς, η R1M είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα της σειράς R που παρέχει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο για την πίστα.

Με μια ματιά

Πιρούνι Öhlins NPX που αποτρέπει τη σπηλαίωση του λαδιού

Hλεκτρονικό σύστημα γκαζιού APSG

Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.

Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11 – πίσω ελαστικό διατομής 190 χιλ.

Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας

ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς
0
  • Κορμός από ανθρακονήματα εμπνευσμένος από την M1
  • Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS) Öhlins
  • Πιρούνι αερίου Öhlins NPX με τεχνολογία αντισπηλαίωσης
  • Ελαφρύ πίσω μέρος από ανθρακονήματα
  • Χαραγμένος αριθμός παραγωγής
  • Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)
  • Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)
  • Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.
  • Hλεκτρονικό Σύστημα Γκαζιού APSG
  • Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11
  • Η αποκλειστική μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) προσφέρει ασύρματη ρύθμιση
  • Αδρανειακή Μονάδα Μέτρησης (IMU) 6 αξόνων
  • Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας

Βασικά χαρακτηριστικά

Κορμός από ανθρακονήματα εμπνευσμένος από την M1

Η R1M διαθέτει πρωτοποριακή νέα εμφάνιση εργοστασιακής μοτοσυκλέτας, η οποία είναι εμπνευσμένη από την καταξιωμένη στους αγώνες μοτοσυκλέτα Yamaha M1 MotoGP. Το επιθετικό μπροστινό κάλυμμα και αλεξηνέμιο προσφέρουν χαμηλή μετωπική επιφάνεια για ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση, ενώ το ενσωματωμένο φέρινγκ δένει απρόσκοπτα με τις πλευρές του ρεζερβουάρ καυσίμου, ώστε να υπάρχει μια κλειστή θέση στον αναβάτη για πλέον αποτελεσματική αεροδυναμική.

Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS) Öhlins

Η ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) Öhlins είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης που διατίθεται σε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha. Το προηγμένο λογισμικό της προσφέρει τη δυνατότητα για στροφές υπό μεγάλη κλίση, για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα και επιτάχυνση, ενώ η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή της προσφέρει την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε γρήγορες αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανάλογα με τις διάφορες πίστες και συνθήκες.

Πιρούνι αερίου Öhlins NPX με τεχνολογία αντισπηλαίωσης

Για βελτιωμένη πληροφόρηση σχετικά με την επιφάνεια του οδοστρώματος και πιο σταθερή απόσβεση, η R1M διαθέτει το πιρούνι υψηλής τεχνολογίας Öhlins NPX. Ένας μικρός θάλαμος αερίου στα στηρίγματα του άξονα του πιρουνιού ασκεί 0,6 Mpa εσωτερικής πίεσης για μείωση της σπηλαίωσης κατά την επαναφορά. Η ενέργεια αυτή επιτρέπει στο σύστημα απόσβεσης να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά προσφέροντας αυξημένο έλεγχο.

Ελαφρύ πίσω μέρος από ανθρακονήματα

Για να επιτευχθεί η καλύτερη συγκέντρωση μαζών σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος που την κάνει ιδανική για αγώνες, η R1M διαθέτει σκελετό και μπροστινό φτερό από ανθρακονήματα, καθώς και ζάντες μαγνησίου και πίσω πλαίσιο και κάτω κάλυμμα φέρινγκ από τιτάνιο. Επίσης, το πίσω τμήμα από ανθρακονήματα τονίζει τις εξαιρετικά υψηλές προδιαγραφές αυτής της εξελιγμένης μοτοσυκλέτας πίστας.

Χαραγμένος αριθμός παραγωγής

Η υπερηφάνεια του να είσαι κάτοχος μιας R1M είναι δεδομένη. Άλλωστε είναι η πιο αποκλειστική μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Yamaha! Για να τονιστεί το κύρος της, η μοτοσυκλέτα διαθέτει μια ειδικά χαραγμένη πλάκα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής της.

Σύστημα ελέγχου πέδησης (BC)

Στην αγωνιστική πίστα χρειάζεστε έλεγχο ακριβείας σε κάθε περίσταση, για να μπορείτε να μειώσετε τον χρόνο ολοκλήρωσης του κάθε γύρου. Το σύστημα Ελέγχου Πέδησης (BC) της R1M διαθέτει δύο λειτουργίες, αναλύει δεδομένα όπως η γωνία κλίσης και η επιτάχυνση ολίσθησης και προσαρμόζει άμεσα την υδραυλική πίεση πέδησης για την αποτροπή μπλοκαρίσματος του τροχού και για ομαλότερη και γρηγορότερη ολοκλήρωση των γύρων.

Σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος κινητήρα (EBM)

Ο έλεγχος είναι απαραίτητος όταν οδηγείτε στην πίστα και το σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος του κινητήρα (EBM) της R1M σάς επιτρέπει να επιλέγετε την ιδανική ισχύ φρεναρίσματος του κινητήρα για διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Το EBM, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διάφορους αισθητήρες, προσαρμόζει το άνοιγμα του γκαζιού, τον χρονισμό της ανάφλεξης και την ποσότητα ψεκασμού καυσίμου προσφέροντας τρεις λειτουργίες φρεναρίσματος του κινητήρα.

Κινητήρας crossplane 998 κ.εκ.

Σχεδιασμένος με την τεχνολογία M1 MotoGP, ο κινητήρας των 998 κ.εκ. διαθέτει μπεκ ψεκασμού Bosch που προσφέρουν ευρεία γωνία ψεκασμού για αυξημένη απόδοση. Τα ειδικής σχεδίασης κοκκοράκια του συστήματος μετάδοσης κίνησης προσφέρουν εξαιρετική απόδοση στις υψηλές σ.α.λ., ενώ ο κινητήρας EU5 crossplane διαθέτει σύστημα λίπανσης υψηλής απόδοσης για βέλτιστες επιδόσεις.

Hλεκτρονικό Σύστημα Γκαζιού APSG

Το Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ενεργοποιείται μέσω ενός γκριπ νέας προηγμένης τεχνολογίας που παρέχει φυσική αίσθηση για έλεγχο ακριβείας. Το νέο ηλεκτρικό σύστημα γκαζιού APGS (γκριπ με αισθητήρα θέσης), διαθέτει ένα ελατήριο, πλαϊνό προστατευτικό και εξοπλισμό που προσφέρει μια ομαλή και προοδευτική αίσθηση, παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι.

Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)

Το βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS) της R1M, χρησιμοποιώντας δεδομένα από μια μεγάλη σειρά αισθητήρων, παρέχει υψηλό επίπεδο ελέγχου κατά την εκκίνηση των αγώνων. Για πλέον γρήγορες και επιθετικές εκκινήσεις, η λειτουργία LCS1 είναι προγραμματισμένη να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ. με άνοιγμα γκαζιού 41 μοιρών.

Ελαστικά Bridgestone Battlax RS11

Είτε επιταχύνετε επιθετικά, είτε φρενάρετε απότομα, είτε στρίβετε υπό μεγάλη κλίση, θα πρέπει να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στα ελαστικά σας. Τα ελαστικά Bridgestone Battlax Racing Street RS11 διαθέτουν ένα αγωνιστικής σχεδίασης πέλμα και ειδική γόμα, με τη διατομή του πίσω ελαστικού να φτάνει στα 200 χλστ., προσφέροντας τον υψηλότερο βαθμό πρόσφυσης σε συνδυασμό με εξαιρετική αίσθηση.

Η αποκλειστική μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) προσφέρει ασύρματη ρύθμιση

Η μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) της R1M διαθέτει λειτουργία καταγραφής δεδομένων, η οποία επιτρέπει την καταγραφή μιας μεγάλης σειράς δεδομένων, όπως είναι οι χρόνοι των γύρων, η ταχύτητα, η θέση του γκαζιού, η παρακολούθηση στίγματος μέσω GPS, η γωνία κλίσης στις στροφές και πολλά άλλα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία με το Σύστημα Ελέγχου Πορείας της Yamaha (YRC) κατά την προβολή, λήψη ή αλλαγή των λειτουργιών οδήγησης.

Αδρανειακή Μονάδα Μέτρησης (IMU) 6 αξόνων

Εφοδιασμένη με επιταχυνσιόμετρο καθώς και με αισθητήρα Gyro και G-force που υπολογίζουν το βήμα, την κύλιση και την περιστροφή, η εξελιγμένη αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων παρέχει ακριβείς πληροφορίες λειτουργίας στο σύστημα ECU 125 φορές το δευτερόλεπτο. Αυτά τα δεδομένα δίνουν τη δυνατότητα στην μονάδα ECU να θέτει σε λειτουργία τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη και να διατηρεί τα υψηλά επίπεδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας, για μειωμένο χρόνο ολοκλήρωσης των γύρων.

Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ελέγχου υψηλής τεχνολογίας

Κάθε φορά που οδηγείτε την R1M, μπορείτε να νιώθετε την σιγουριά ότι η ιδιαίτερα προηγμένη ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου βρίσκεται στη διάθεσή σας, προκειμένου να πετύχετε το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου κινητήρα και πλαισίου. Χάρη στην Ηλεκτρονική Αγωνιστική Ανάρτηση (ERS), το Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων (QSS), τον Έλεγχο Σούζας, τον Έλεγχο Εκκίνησης, τον Έλεγχο Ολίσθησης, τον Έλεγχο Πέδησης και τη Διαχείριση Φρεναρίσματος Κινητήρα, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τη σωστή ρύθμιση σε οποιαδήποτε περίσταση.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

R1M 2024

Η Yamaha μπήκε για πρώτη φορά σε αγώνες Grand Prix πριν από 60 χρόνια και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του εργοστασίου έχουν κερδίσει πάνω από 500 αγώνες GP. Η τελευταία R1M κατασκευάστηκε με βάση όλη την εμπειρία που αποκτήθηκε από τα μοντέλα MotoGP και WorldSBK. Έτσι, είναι η πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha.

Τιμή από: 30000€

Τεχνικές προδιαγραφές

No technical specifications available.
Κυβισμός 998 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 79,0 × 50,9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,0 : 1
Μέγιστη ισχύς 147,1 kW (200.0 PS) στις 13.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 113,3 Nm (11,6 kg-m) / 11.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,8 λίτ. / 100 χλμ.
CO2 emission 159 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Πλαίσιο, Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 102 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλοί υδραυλικοί δίσκοι, Ø320 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 200/55 ZR17M/C (75W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2.055 χλστ.
Συνολικό πλάτος 690 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.165 χλστ.
Ύψος σέλας 860 χλστ.
Μεταξόνιο 1.405 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 202 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 4,9 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx