image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-013-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-009-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-010-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-011-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-012-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-002-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-006-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-004-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-005-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-006-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-007-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-008-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-009-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-013-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-009-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-010-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-011-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-012-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-002-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Action-006-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-004-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-005-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-006-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-007-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-008-03
2023-Yamaha-XTZ700-EU-Icon_Blue-Static-009-03
previous arrow
next arrow

TENERE 700 2024

Ο Επόμενος Ορίζοντας είναι Δικός σας.

Όταν οδηγείς την Ténéré 700, το μέλλον σου μπορεί να είναι αυτό που ονειρεύεσαι. Είναι η μοτοσυκλέτα που θα σε ταξιδέψει οπουδήποτε, θα σου δώσει τη δυνατότητα ν΄ απολαύσεις τη ζωή χωρίς όρια και να βιώσεις μια νέα αίσθηση απόλυτης ελευθερίας.

Με τον δικύλινδρο υψηλόρροπο κινητήρα 690 κ.εκ. προδιαγραφών EU5 και ειδικά βελτιστοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων για ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχύος και ελέγχου, αυτή η rally προδιαγραφών adventure μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων, κατασκευάστηκε για τέλεια απόδοση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης στο χώμα και την άσφαλτο.

Το μικρών διαστάσεων σωληνωτό πλαίσιο και η λεπτή εξωτερική σχεδίαση προσφέρουν μέγιστη ευελιξία στην εκτός δρόμου οδήγηση, με τον αναβάτη όρθιο ή καθισμένο στη σέλα, ενώ η μεγάλης διαδρομής ανάρτηση και οι ακτινωτοί τροχοί σου δίνουν τη δυνατότητα να μετακινηθείς με ασφάλεια όπου και όποτε το θελήσεις. Απλά γεμίστε το ρεζερβουάρ και ανοίξτε το γκάζι. Ο Επόμενος Ορίζοντας είναι Δικός σας.

Με μια ματιά

Επιθετική μπροστινή όψη rally με 4 προβολείς LED

Ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ.

Πίσω ανάρτηση με τηλεχειριζόμενη ρύθμιση

ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης

Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Υψηλής ροπής 4-χρονος κινητήρας CP2 690 κ.εκ. που καλύπτει τις προδιαγραφές EU5

0
ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή

Βασικά χαρακτηριστικά

Φωτογραφίες

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

TENERE 700 2024

Τα πρώτα μοντέλα XT της Yamaha έκαναν τα ταξίδια ανά τον κόσμο. πραγματικότητα για κάθε αναβάτη. Τώρα, ο θρύλος συνεχίζεται. Με την Ténéré 700, μπορείτε να ανακαλύψετε την πραγματική περιπέτεια και να αλλάξετε τη ζωή σας για πάντα.

Τιμή από 11.600€

Χρηματοδότηση

Two columns
Vertical
Horizontal
Tenere 700
Summary
Name Total
“{{getWooProductName}}” has been added to your cart

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, δικύλινδρο, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 χλστ. x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 54,0 kW (73,4 PS) στις 9.000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 68 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,16 λ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 210 χλστ.
Διαδρομή πίσω 200 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V M+S
Συνολικό μήκος 2.370 χλστ.
Συνολικό πλάτος 905 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.455 χλστ.
Ύψος σέλας 875 χλστ.
Μεταξόνιο 1.595 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 240 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 205 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 16,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3 λίτρα

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 2mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx