image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail1.jpeg
image-slider-with-thumbnail2.jpeg
image-slider-with-thumbnail3.jpeg
image-slider-with-thumbnail5.jpeg
image-slider-with-thumbnail6.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
image-slider-with-thumbnail7.jpeg
previous arrow
next arrow

R6 RACE 2024

Μόνο ο Κόσμος των R.

Αυτή είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα Supersport 600 κ. εκ. που κυριαρχεί εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP. Όπως κάθε άλλη μοτοσυκλέτα της σειράς R, έχει αναπτυχθεί χωρίς συμβιβασμούς με στόχο τα υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων. Και, για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο εσάς και την ομάδα σας να προετοιμαστείτε για την αγωνιστική σεζόν, η R6 RACE που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, παρέχεται πλέον με διαμόρφωση έτοιμη για αγώνες.

Η R6 RACE διαθέτει σώμα με επιθετικό στυλ, το οποίο περιλαμβάνει το εμβληματικό μπροστινό άνοιγμα εισαγωγής αέρα σχήματος M. Εμπνευσμένη από την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα M1 MotoGP®, η αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση προσφέρει μέγιστη αποδοτικότητα για καλύτερους χρόνους ολοκλήρωσης των γύρων, ενώ το μικρών διαστάσεων πλαίσιο Deltabox, το σμιλευμένο ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο και το λεπτό υποπλαίσιο μαγνησίου, σάς επιτρέπουν να “κολλάτε” πάνω στην μοτοσυκλέτα στην ευθεία.

Η απογυμνωμένη διαμόρφωση της μοτοσυκλέτας R6 RACE, που διατίθεται σε χρώμα Tech Black, είναι ιδανική για όλους, από συμμετέχοντες σε track day μέχρι φιλόδοξους αναβάτες αγώνων, που επιθυμούν να γνωστοποιηθεί το όνομά τους με την πρώτη τους μεγάλη νίκη. Με πολυάριθμους τίτλους στο όνομά του στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα WorldSSP, ο ελαφρύς τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 599 κ. εκ. έχει αποδείξει ότι είναι ο ταχύτερος στον κλάδο. Με την Ηλεκτρονική της Εισαγωγή YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake), το Ηλεκτρονικό Γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), αλλά και τον μονόδρομο συμπλέκτη, το κιβώτιο 6 ταχυτήτων κοντών σχέσεων και το Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων QSS (Quick Shift System), η αγωνιστική R6 RACE προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου σε κάθε πίστα.

Με μια ματιά

Ελαφρύς κινητήρας 599 κ. εκ. υψηλών επιδόσεων

Μπροστινό πιρούνι τύπου R1 υψηλών προδιαγραφών

Πλαίσιο Deltabox μικρών διαστάσεων και ελαφρύ υποπλαίσιο μαγνησίου

Κορυφαία στην κατηγορία μπροστινά φρένα τύπου R1

Ελαφρύ ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο

0
ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς

Βασικά χαρακτηριστικά

Φωτογραφίες

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

R6 RACE 2024

Αρκεί να κοιτάξετε το εξαιρετικό ιστορικό νικών αυτής της Supersport μοτοσυκλέτας 600 κ.εκ. στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP και σε πολλές άλλες αγωνιστικές διοργανώσεις ανά τον κόσμο, και θα διαπιστώσετε ότι προσφέρει τον γρηγορότερο τρόπο να ανεβείτε στο βάθρο. Και, για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο εσάς και την ομάδα σας να προετοιμαστείτε για την αγωνιστική σεζόν, η R6 RACE που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, παρέχεται πλέον με διαμόρφωση έτοιμη για αγώνες.

Τιμή από: 13900€

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Με πρόσθια κλίση, 2EEK, τετραβάλβιδος
Κυβισμός 599 κ. εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 67,0 x 42,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,1 : 1
Μέγιστη ισχύς 87,1 kW (118,4 PS) στις 14.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 61,7 Nm (6,3 kg-m) στις 10.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 6,6 λίτρα / 100 χλμ.
CO2 emission 154 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 97 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø43 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλά υδραυλικά δισκόφρενα, Ø320 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 1.990 χλστ.
Συνολικό πλάτος 695 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.150 χλστ.
Ύψος σέλας 850 χλστ.
Μεταξόνιο 1.375 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 185 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 17 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,40 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 2mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx