image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-001-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-008-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-010-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-011-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-014-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-003-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-005-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-008-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-009-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-010-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-001-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-003-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-005-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-008-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-001-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-008-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-010-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-011-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-014-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-003-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-005-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-008-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-009-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Action-010-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-001-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-003-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-004-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-005-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Static-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-002-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-006-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-007-03
2023-Yamaha-XTZ700DSP-EU-Trophy_Blue-Studio-008-03
previous arrow
next arrow

TENERE 700 World Rally 2024

Ο ΘΡΥΛΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ.

Εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες που κατέκτησαν έξι νίκες στο Ντακάρ, στα χέρια του θρυλικού Γάλλου αναβάτη Stéphane Peterhansel, η Ténéré 700 World Rally διαθέτει αποκλειστικά εργοστασιακά αγωνιστικά χρώματα και υψηλές προδιαγραφές που περιλαμβάνουν ένα ελαφρύ slip-on τελικό της Akrapovič, καθώς και ειδικής σχεδίασης πιρούνι μεγάλης διαδρομής, μαύρους τροχούς και μαύρη επίπεδη σέλα ράλι.

Αυτή η αποκλειστική παντός εδάφους μοτοσυκλέτα είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο Adventure της Yamaha. Με τα δύο ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων και τον δημοφιλή, υψηλής ροπής κινητήρα CP2 690 κ.εκ., καθώς και με κορυφαία ανάρτηση της KYB και συνδεδεμένη οθόνη TFT, η Ténéré 700 World Rally είναι έτοιμη για κάθε περιπέτεια.

Με μια ματιά

Heritage Yamaha Rally Racing colours

Lightweight Akrapovič slip-on muffler

Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων

Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων, εμπνευσμένη από τα ράλι

Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Υψηλών προδιαγραφών πιρούνι 43 χιλ. της KYB, διαδρομή 230 χιλ.

Υψηλής ροπής κινητήρας CP2 690 κ.εκ.

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
  • Heritage Yamaha Rally Racing colours
  • Lightweight Akrapovič slip-on muffler
  • Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων
  • Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων, εμπνευσμένη από τα ράλι
  • Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone
  • ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης
  • Υψηλών προδιαγραφών πιρούνι 43 χιλ. της KYB, διαδρομή 230 χιλ.
  • Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins
  • Πίσω αμορτισέρ με αλουμινένιο piggyback και διαδρομή 220 χιλ.
  • Υψηλής ροπής κινητήρας CP2 690 κ.εκ.

Βασικά χαρακτηριστικά

Heritage Yamaha Rally Racing colours

Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια από τη στιγμή που η πρώτη Ténéré άνοιξε έναν νέο κόσμο περιπέτειας για κάθε αναβάτη, η World Rally διαθέτει τα ιστορικά αγωνιστικά χρώματα της Yamaha, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τις εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Stéphane Peterhansel. Με ασημί speedblocks και ροζ φλούο λωρίδα σε μπλε βάση, η Ténéré 700 World Rally αποδίδει φόρο τιμής στις πολλαπλές νίκες της Yamaha στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου. Το μπροστινό φτερό είναι μπλε για πλήρη αρμονία με το χρώμα της μοτοσυκλέτας, ενώ για ακόμη μεγαλύτερη αποκλειστικότητα, έχει επιλεγεί το μαύρο χρώμα στους εξωτερικούς σωλήνες του πιρουνιού, τη σέλα και τους τροχούς.

Lightweight Akrapovič slip-on muffler

Αυτή η αποκλειστική μοτοσυκλέτα Adventure διαθέτει πολύ υψηλές προδιαγραφές και κορυφαία εξαρτήματα. Με τον βαθύ, εθιστικό του ήχο, το slip-on τελικό της Akrapovič ενισχύει τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα CP2 με στρόφαλο 270 μοιρών και αναδεικνύει τον κορυφαίο εξοπλισμό αυτής της αποκλειστικής μοτοσυκλέτας.

Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων

Τα δύο πλευρικά ρεζερβουάρ 23 λίτρων έχουν προσαρμοστεί χαμηλά στο πλαίσιο για να συγκεντρωθούν οι μάζες στο κέντρο και να εξασφαλιστεί ευελιξία στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το πάνω μέρος των ρεζερβουάρ βρίσκεται πολύ χαμηλότερα από ό,τι στην Ténéré 700 και παρέχει ευκολότερη μετατόπιση του σώματος του αναβάτη.

Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων, εμπνευσμένη από τα ράλι

Η σχεδίαση της σέλας σε 2 τμήματα επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση του πίσω τμήματος, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν Γνήσια Αξεσουάρ όπως σχάρα ή βαλίτσες. Η κατασκευή από διπλό μαύρο-γκρι υλικό έχει σχεδιαστεί για σταθερότητα, αλλά και για άνεση στην οδήγηση. Το επίπεδο προφίλ σας επιτρέπει να κινείστε προς τα πίσω και προς τα εμπρός με ελάχιστη προσπάθεια, όταν μετατοπίζετε το βάρος του σώματός σας για να διατηρήσετε τον έλεγχο σε σκληρό έδαφος. Η εργονομία της Ténéré 700 World Rally είναι ιδανική για καθιστή, αλλά και για όρθια θέση οδήγησης.

Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone

Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών σάς προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους θέασης, από τη μοντέρνα ψηφιακή έως την πιο παραδοσιακή αναλογική μορφή. Στη διάθεσή σας βρίσκεται και μια μορφή οθόνης σε στυλ roadbook με χιλιομετρητές. Η CCU της μοτοσυκλέτας επικοινωνεί με την εφαρμογή MyRide, προκειμένου να εμφανίζονται στην οθόνη γραπτά μηνύματα και ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων που σας επιτρέπουν να παραμένετε συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή.

ABS με 3 επίπεδα λειτουργίας και διακόπτη απενεργοποίησης

Το ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας σάς προσφέρει την επιλογή να αποφασίσετε πώς ακριβώς θα θέλετε η μοτοσυκλέτα σας να συμπεριφέρεται σε διαφορετικά εδάφη. Στη λειτουργία 1, το σύστημα ABS επεμβαίνει και στους δύο τροχούς, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία, για την οδήγηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Στη λειτουργία 2 ενεργοποιείται στον μπροστινό τροχό και απενεργοποιείται στον πίσω, προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στους χωματόδρομους. Η λειτουργία 3, το σύστημα απενεργοποιείται πλήρως και σας προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Υψηλών προδιαγραφών πιρούνι 43 χιλ. της KYB, διαδρομή 230 χιλ.

Για προβλεψιμότητα και εύκολο χειρισμό στο χώμα, τα μαύρα καλάμια 43 χιλ. του πιρουνιού KYB της Ténéré 700 World Rally είναι πλήρως ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και επιτρέπουν στον αναβάτη, να τα προσαρμόσει ιδανικά στα διαφορετικά φορτία, εδάφη και ταχύτητες. Η μαύρη ανοδίωση των εξωτερικών σωλήνων προσφέρει ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ με τη διαδρομή 230 χιλ. στον μπροστινό τροχό, αυτή η ποιοτική μπροστινή ανάρτηση ανταπεξέρχεται σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες οδήγησης.

Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins

Τοποθετημένο πίσω ακριβώς από την πάνω πλάκα τιμονιού, το μικρό και ελαφρύ αμορτισέρ τιμονιού Öhlins παρέχει βελτιωμένο έλεγχο του πλαισίου, ιδίως σε δύσκολα εδάφη εκτός δρόμου. Οι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις απόσβεσης σάς επιτρέπουν να επιλέγετε κάθε φορά το επίπεδο αίσθησης και ανάδρασης που προτιμάτε.

Πίσω αμορτισέρ με αλουμινένιο piggyback και διαδρομή 220 χιλ.

Το ρυθμιζόμενο σύστημα της πίσω ανάρτησης χρησιμοποιεί μια ειδικά σχεδιασμένη άρθρωση και είναι εφοδιασμένο με δοχείο piggyback και σώμα αλουμινίου που εξασφαλίζουν σταθερή απόσβεση. Ένα μεγάλο στοπ κραδασμών χρησιμοποιείται για τον αξιόπιστο χειρισμό των πλέον σκληρών εδαφών.

Υψηλής ροπής κινητήρας CP2 690 κ.εκ.

Όταν βιώσετε τη λειτουργία του 2-κύλινδρου κινητήρα CP2 690 κ.εκ. με τον στρόφαλο 270°, θα καταλάβετε γιατί είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της Yamaha. Η ισχυρή γραμμική ροπή αποδίδεται σε όλο το εύρος των στροφών και προσφέρει υψηλή αποτελεσματικότητα και έλεγχο στο χώμα, ενώ η εξαιρετική οικονομία καυσίμου, οι μικρές διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, τον καθιστούν ιδανικό για την περιπετειώδη αποστολή της μοτοσυκλέτας.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

TENERE 700 World Rally 2024

Το 1983, το πρώτο μοντέλο Yamaha Ténéré άλλαξε τα πάντα. Με το μεγάλο ρεζερβουάρ, τη στιβαρότητα και την ευελιξία που σου επιτρέπουν να πας πιο μακριά από ποτέ, αυτή η κορυφαίων πωλήσεων μοτοσυκλέτα εγκαινίασε μια συναρπαστική νέα εποχή για την περιπέτεια σε δύο τροχούς. 40 χρόνια αργότερα, η αποκλειστική μεγάλων αποστάσεων Ténéré 700 World Rally αποδίδει φόρο τιμής στις νικηφόρες μοτοσυκλέτες της Yamaha στο Dakar και σας προσφέρει την ελευθερία να πάτε παντού.

Τιμή από: 13900€

Τεχνικές προδιαγραφές

No technical specifications available.
Τύπος κινητήρα τετραβάλβιδος, Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK
Κυβισμός 689 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 80,0 χλστ. x 68,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 55 kW στις 9.000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 69 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 4,3 λ./100 χλμ.
CO2 emission 100 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός διπλός σκελετός, Χαλύβδινος σωλήνας
Γωνία Κάστερ 27º
Ίχνος 105 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης ανάρτηση με μοχλικό, Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 210 χλστ.
Διαδρομή πίσω 200 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
Πίσω φρένο Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 90/90 – 21 M/C 54V
Πίσω ελαστικό 150/70 R 18 M/C 70V M+S
Συνολικό μήκος 2.370 χλστ.
Συνολικό πλάτος 905 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.455 χλστ.
Ύψος σέλας 895 χλστ.
Μεταξόνιο 1.595 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 240 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 203 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 16,0 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 2,6 λίτρα

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx