image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-002-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-006-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-360-Degrees-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-006-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-005-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-004-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-002-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-002-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-003-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-002-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Static-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-008-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-007-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-006-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-005-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-004-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Action-003-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-360-Degrees-001-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-006-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-005-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-004-03
2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Icon_Blue-Studio-002-03
previous arrow
next arrow

R9 2025 NEW

Μια νέα γενιά Supersport

Η R9 χρησιμοποιεί διεθνώς αναγνωρισμένη τεχνολογία που προέρχεται από τους αγώνες και τη συνδυάζει με τον φημισμένο 3-κύλινδρο κινητήρα που έχει φέρει την επανάσταση στην Yamaha την τελευταία δεκαετία. Ο συνδυασμός αυτού του φημισμένου κινητήρα υψηλής ροπής με το διεθνώς αναγνωρισμένο, αγωνιστικών προδιαγραφών κράτημα της Yamaha, οδήγησε στη δημιουργία ενός τέλεια ισορροπημένου μοντέλου Supersport, το οποίο είναι αντάξιο της θέσης του ως η ναυαρχίδα της σειράς R.

Διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά σχεδίασης που είναι εμπνευσμένα από το MotoGP, και τα οποία έχουν γίνει συνώνυμα με τα μοντέλα Supersport της Yamaha, η R9 αντιπροσωπεύει την εξέλιξη που περιμένει κανείς από μια νέα γενιά, ενώ η ανάρτηση επιπέδου R1 και τα μπροστινά φρένα Brembo προσφέρουν το επίπεδο ακρίβειας, χειρισμού και ευελιξίας για την οποία φημίζεται η σειρά Supersport της Yamaha.

Με μια ματιά

ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς
0
  • Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 3κύλινδρος κινητήρας CP3 890 κ.εκ.
  • Ελαφρύτερο πλαίσιο αλουμινίου Deltabox σε μοντέλο Supersport της Yamaha
  • Επιθετική αεροδυναμική σχεδίαση με φτερά κάθετης δύναμης
  • Μπροστινός κύριος κύλινδρος Brembo και δαγκανές Stylema σε συνδυασμό με δισκόφρενα 320 mm
  • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση KYB νέας γενιάς
  • Σύστημα ελέγχου διαδρομής της Yamaha με προσαρμόσιμες ρυθμίσεις
  • Βοηθήματα αναβάτη με κλίση, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, έλεγχος ολίσθησης και έλεγχος φρένων
  • Λειτουργίες ισχύος, έλεγχος εκκίνησης και έλεγχος ανύψωσης
  • Διαχείριση φρεναρίσματος κινητήρα και έλεγχος ολίσθησης του πίσω τροχού
  • Οθόνη TFT 5" με πλήρη συνδεσιμότητα
  • Στον εξοπλισμό που εστιάζει στις αγωνιστικές πίστες, συμπεριλαμβάνονται το clip-on τιμόνι και το τρίτης γενιάς QSS
  • Καταγραφή και ανάλυση δεδομένων οδήγησης με το Y-TRAC

Βασικά χαρακτηριστικά

Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 3κύλινδρος κινητήρας CP3 890 κ.εκ.

Η R9 είναι εφοδιασμένη με τον βραβευμένο κινητήρα 890 κ.εκ. CP3 της Yamaha, ο οποίος είναι υγρόψυκτος, 3-κύλινδρος με 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και ψεκασμό καυσίμου. Διάμετρος και διαδρομή 78 mm x 62 mm και 11,5: Ο λόγος συμπίεσης παρέχει εξαιρετική ροπή και άφθονη ισχύ, η οποία, όταν συνδυάζεται με τον λεπτό έλεγχο που παρέχει το ελεγχόμενο γκάζι YCCT (Yamaha Chip Controlled Throttle), παρέχει βέλτιστες επιδόσεις τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Ο τελικός λόγος μετάδοσης, ο χρονισμός ανάφλεξης και η χαρτογράφηση του καυσίμου έχουν βελτιστοποιηθεί για επιδόσεις Supersport.

Ελαφρύτερο πλαίσιο αλουμινίου Deltabox σε μοντέλο Supersport της Yamaha

Το πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο τύπου Deltabox έχει αναπτυχθεί ειδικά για την R9 και η ακαμψία του έχει προσαρμοστεί για σπορ απόδοση, τόσο σε υψηλές όσο και σε χαμηλές ταχύτητες. Το βάρος του πλαισίου είναι 9,7 κιλά, γεγονός που το καθιστά, το ελαφρύτερο πλαίσιο που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο Supersport της Yamaha. Αυτό το ελαφρύ πλαίσιο σημαίνει ότι το συνολικό βάρος της R9 είναι μόλις 195 κιλά, με αποτέλεσμα τη βέλτιστη αναλογία ισχύος/βάρους.

Επιθετική αεροδυναμική σχεδίαση με φτερά κάθετης δύναμης

Η R9 είναι μία από τις πιο αεροδυναμικά αποδοτικές μοτοσυκλέτες της Yamaha μέχρι σήμερα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός συνδυασμού της σχεδίασης του μπροστινού φέρινγκ που αναπτύχθηκε μέσα από εκτεταμένες δοκιμές στη σήραγγα του ανέμου. Τα φτερά κάθετης δύναμης που βρίσκονται κάτω από τα φώτα, μειώνουν την ανύψωση του μπροστινού τροχού και βελτιώνουν την επαφή με το δρόμο. Τα φτερά μειώνουν την ανύψωση του μπροστινού τροχού κατά 6-7% στην ευθεία και όταν συνδυάζονται με το σπόιλερ που έχει τοποθετηθεί κάτω από τον αγωγό σχήματος M, αυτό το φαινόμενο αυξάνεται κατά περίπου 10% στις στροφές.

Μπροστινός κύριος κύλινδρος Brembo και δαγκανές Stylema σε συνδυασμό με δισκόφρενα 320 mm

Το R9 διαθέτει αγωνιστικών προδιαγραφών monoblock δαγκάνες Brembo Stylema, οι οποίες είναι ελαφριές, άκαμπτες και σχεδιασμένες για να προσφέρουν καλύτερο έλεγχο και σταθερότητα κατά το φρενάρισμα. Οι σωλήνες των φρένων από ανοξείδωτο χάλυβα και οι μεγάλοι μπροστινοί δίσκοι 320 χιλ. προσφέρουν εξαιρετικά σταθερή απόδοση, καθώς και πολύ καλή αίσθηση και έλεγχο, ειδικά κατά την δυνατή πίεση των φρένων. Η ακτινική αντλία Brembo διαθέτει ένα έμβολο που κινείται σε παράλληλη κατεύθυνση με τη διαδρομή του φρένου, ασκώντας πίεση γραμμικά καθώς ο αναβάτης πιέζει τη μανέτα, γεγονός που εξασφαλίζει πολύ καλή αίσθηση και εξαιρετικό έλεγχο.

Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση KYB νέας γενιάς

Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι KYB 43 χιλ. έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον διαθέτει ξεχωριστούς ρυθμιστές στο αριστερό και το δεξί στέλεχος για την απόσβεση επαναφοράς και τη συμπίεση ελατηρίου. Η κάθε ρύθμιση μπορεί να γίνει ξεχωριστά, από το δεξί στέλεχος για την απόσβεση επαναφοράς και από το αριστερό για τη συμπίεση ελατηρίου, τόσο σε υψηλή όσο και σε χαμηλή ταχύτητα. Το πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, την απόσβεση επαναφοράς, την απόσβεση συμπίεσης και το ύψος της θέσης οδήγησης. Η νέα διάταξη συνεισφέρει στην απόσβεση υψηλής ακρίβειας, προσφέροντας καλύτερη πληροφόρηση από την πίστα ή το οδόστρωμα.

Σύστημα ελέγχου διαδρομής της Yamaha με προσαρμόσιμες ρυθμίσεις

Τα τρία ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης “Sport”, “Street” και “Rain” διαθέτουν εργοστασιακές ρυθμίσεις με διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Συμπληρώνονται από την επιλογή ρύθμισης δύο προγραμμάτων “Custom” και από τέσσερα προγράμματα Track.

Βοηθήματα αναβάτη με κλίση, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, έλεγχος ολίσθησης και έλεγχος φρένων

Η υψηλής τεχνολογίας IMU έξι αξόνων της R9 προέρχεται απευθείας από τα ηλεκτρονικά συστήματα της R1. Μετρά συνεχώς την επιτάχυνση προς όλες τις κατευθύνσεις (εμπρός-πίσω, πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά), καθώς και τη γωνιακή ταχύτητα κατά την περιστροφή γύρω από τον εγκάρσιο, τον διαμήκη και τον κάθετο άξονα. Η IMU στέλνει δεδομένα στην μονάδα ECU σε πραγματικό χρόνο και ελέγχει τη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη. Συμπεριλαμβάνονται τα ευαίσθητα ως προς την κλίση συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (TC), ελέγχου ολίσθησης (SCS) και ελέγχου πέδησης (BC).

Λειτουργίες ισχύος, έλεγχος εκκίνησης και έλεγχος ανύψωσης

Τέσσερα διαφορετικά προγράμματα απόδοσης της ισχύος (PWR) είναι διαθέσιμα για τη ρύθμιση του σπορ χαρακτήρα του κινητήρα, ενώ το σύστημα Lift Control (LIF) μειώνει και ομαλοποιεί την ανύψωση του μπροστινού τροχού κατά την επιτάχυνση. Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LC) αγωνιστικού στυλ επιτρέπει στον αναβάτη να ξεκινά από στάση με τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο, κάτι που είναι ιδανικό για την αγωνιστική πίστα.

Διαχείριση φρεναρίσματος κινητήρα και έλεγχος ολίσθησης του πίσω τροχού

Το επίπεδο φρεναρίσματος του κινητήρα μπορεί να αλλάξει με δύο ρυθμίσεις EBM, με την πρώτη επιλογή να προσφέρει υψηλότερο επίπεδο φρεναρίσματος του κινητήρα και τη δεύτερη επιλογή να μειώνει την επίδραση του φρεναρίσματος του κινητήρα όταν ο αναβάτης κλείνει το γκάζι. Όταν ο πίσω τροχός κλειδώνει λόγω υπερβολικής πέδησης του κινητήρα, το σύστημα ρυθμιστή ολίσθησης (BSR) ελέγχει τη ροπή του κινητήρα για να προσφέρει στήριξη. Αυτό το σύστημα είναι εντυπωσιακό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Οθόνη TFT 5" με πλήρη συνδεσιμότητα

Η πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5" της R9 μπορεί να προσαρμοστεί μεταξύ τεσσάρων επιλέξιμων θεμάτων, ενώ το πρόγραμμα track εμφανίζει πληροφορίες που αφορούν μόνο την οδήγηση σε πίστα. Συμπεριλαμβάνεται ένα χρονόμετρο γύρων. Η οθόνη μπορεί να συνδεθεί με ένα smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide της Yamaha, η οποία επιτρέπει την εμφάνιση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων και άλλων πληροφοριών στον πίνακα οργάνων.

Στον εξοπλισμό που εστιάζει στις αγωνιστικές πίστες, συμπεριλαμβάνονται το clip-on τιμόνι και το τρίτης γενιάς QSS

Η R9 διαθέτει εξοπλισμό για πίστα, ώστε να επιτρέπει το επίπεδο απόδοσης που είναι αναμενόμενο από ένα μοντέλο Supersport της Yamaha. Το clip-on τιμόνι συμβάλλει στη σπορ θέση οδήγησης, ενώ οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη είναι ρυθμιζόμενες για να ταιριάζουν στις ανάγκες του κάθε αναβάτη. Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων τρίτης γενιάς της Yamaha είναι τοποθετημένο και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, για ακόμα πιο αποτελεσματική απόδοση. Οι ελαφριοί τροχοί από κράμα αλουμινίου συνδυάζονται με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport RS11, για απόλυτη πρόσφυση και επαφή με το οδόστρωμα.

Καταγραφή και ανάλυση δεδομένων οδήγησης με το Y-TRAC

Η εφαρμογή Y-Trac απογειώνει την εμπειρία Supersport, επιτρέποντας στους αναβάτες να βελτιώνουν την οδήγηση στην πίστα και την απόδοσή τους μέσω εργαλείων που συνήθως διατίθενται μόνο σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων. Η εφαρμογή Y-Trac, η οποία προέρχεται από τους αγώνες, παρέχει τη δυνατότητα καταγραφής και ανάλυσης δεδομένων οδήγησης με τεχνολογία επαγγελματικού επιπέδου για όλα τα επίπεδα αναβατών, από αρχάριο έως επαγγελματία.

360° View

your 360 images

Διαθέσιμα χρώματα

R9 2025 NEW

Η Κυκλοφορία οποιουδήποτε μοντέλου της σειράς R ήταν πάντα μια στιγμή που άλλαζε τα δεδομένα για την Yamaha και η R9 δεν αποτελεί εξαίρεση. Παρόλο που αυτή η επόμενη γενιά Supersport σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου, η ιστορία παραμένει ίδια με την ταυτότητα της R9 να είναι γεννημένη από το αγωνιστικό DNA της Yamaha. Από την σχεδίαση μέχρι την τεχνολογία αιχμής που έχει αναπτυχθεί για αγώνες, κάθε Supersport μοντέλο είναι προιόν Yamaha Racing στα πιο υψηλά επίπεδα.

Τιμή από: 13990€

Τεχνικές προδιαγραφές

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx