Σχεδιασμένη για να επιδεικνύει την πραγματική αγωνιστική υπεροχή της R1, η R1 RACE είναι ένα μοντέλο μόνο για την πίστα. Διαθέτει τεχνολογία αιχμής, η οποία έχει αναπτυχθεί αξιοποιώντας τη γνώση που έχει αποκτηθεί μέσω της συμμετοχής της Yamaha στο υψηλότερο επίπεδο των αγώνων. Ο εκπληκτικός 4-κύλινδρος κινητήρας crossplane 998 κ.εκ. προέρχεται από τον κινητήρα της YZR-M1 και το εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών της R1 έχει αναπτυχθεί σε άμεση συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες της Yamaha.
Τα νέας εμφάνισης αεροδυναμικά φτερά σε στυλ MotoGP μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα των anti-wheelie ηλεκτρονικών της R1. Βελτιώνουν την αίσθηση και την ανατροφοδότηση από το μπροστινό σύστημα κατά το φρενάρισμα και τις στροφές, προσφέροντας υψηλού επιπέδου απόδοση στην πίστα, χωρίς να διακυβεύεται η αεροδυναμική, επιβλητική σχεδίαση R1. Προερχόμενη από τους αγώνες και έτοιμη για την πίστα, η R1 RACE θα ανεβάσει την οδηγική σας εμπειρία στο επόμενο επίπεδο.
Με μια ματιά
ccm κυβισμός
0
Νm ροπή
0
PS ισχύς
0
✓Νέα φτερά κάθετης δύναμης, εμπνευσμένα από το MotoGP
✓Μπροστινό πιρούνι KYB νέας γενιάς
✓Επόμενου επιπέδου Brembo απόδοση στο φρενάρισμα
✓Πλήρης εστίαση στην πίστα, αφαίρεση όλων των εξαρτημάτων για οδήγηση στο δρόμο
✓Νέο κάλυμμα σέλας με υψηλή πρόσφυση
✓4-κύλινδρος κινητήρας crossplane 998 κ.εκ. με γραμμική ροπή
Νέα φτερά κάθετης δύναμης, εμπνευσμένα από το MotoGP
Τα αεροδυναμικά φτερά σε στυλ MotoGP που προσαρμόστηκαν στην κορυφή του φέρινγκ, έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τεχνική ανατροφοδότηση από την ομάδα Yamaha Factory Racing MotoGP.
Τα φτερά έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα για όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος χωρίς να περιορίζεται η αντοχή και η ακαμψία. Όχι μόνο δημιουργούν κάθετη δύναμη, αλλά προσφέρουν και αυξημένη αίσθηση σταθερότητας στο μπροστινό σύστημα.
Μπροστινό πιρούνι KYB νέας γενιάς
Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. της KYB έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον διαθέτει ξεχωριστούς ρυθμιστές στο αριστερό και το δεξί στέλεχος για την απόσβεση επαναφοράς και τη συμπίεση ελατηρίου, με ρύθμιση διπλής κατεύθυνσης.
Κάθε στέλεχος του πιρουνιού διαθέτει πλέον μια βαλβίδα βάσης, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την πίεση στον κύλινδρο, περιορίζοντας ή αποτρέποντας πλήρως τη ροή λαδιού στο κάτω μέρος του πιρουνιού. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόκριση κατά την απόσβεση, καλύτερη αίσθηση κατά την επαφή και μεγαλύτερη σταθερότητα.
Επόμενου επιπέδου Brembo απόδοση στο φρενάρισμα
Το νέο σύστημα μπροστινού φρένου, το οποίο ανταποκρίνεται και αποδίδει υψηλές επιδόσεις και διαθέτει τον κύριο κύλινδρο Brembo και τις δαγκανές Stylema, αποτυπώνει την ισχύ πέδησης της R1 RACE στο επόμενο επίπεδο.
Η ακτινική αντλία διαθέτει ένα έμβολο που κινείται σε παράλληλη κατεύθυνση με τη διαδρομή του φρένου, ασκώντας πίεση γραμμικά καθώς ο αναβάτης πιέζει τη μανέτα, ενώ οι ελαφριές δαγκάνες Styleme έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν βελτιστοποιημένη ροή του αέρα για αποτελεσματική ψύξη, καθώς και για μείωση των απωλειών κατά το φρενάρισμα στην πίστα.
Πλήρης εστίαση στην πίστα, αφαίρεση όλων των εξαρτημάτων για οδήγηση στο δρόμο
Η R1 RACE παραδίδεται έτοιμη για την πίστα, χωρίς εξαρτήματα για το δρόμο. Όχι μόνο μειώνει το βάρος της R1, αλλά και αυξάνει την άνεση καθώς τη μεταφέρετε στο pit box, έτοιμοι για να βγείτε για πρώτη φορά στην πίστα. Η θέση pillion αντικαθίσταται με ένα ειδικό κάλυμμα.
Νέο κάλυμμα σέλας με υψηλή πρόσφυση
Το νέο υλικό καλύμματος της θέσης, με νέα υφή, προσφέρει καλύτερο κράτημα, ενώ παράλληλα επιτρέπει στον αναβάτη να μετατοπώνει εύκολα το βάρος του. Στις στροφές, αυτό βοηθά τον αναβάτη να νιώσει πιο κοντά στην R1 του και αυξάνει τη φημισμένη αίσθηση ευστάθειας του πλαισίου.
4-κύλινδρος κινητήρας crossplane 998 κ.εκ. με γραμμική ροπή
Βασικό χαρακτηριστικό του 4-κύλινδρου κινητήρα 998 κ.εκ. της R1 είναι ο στροφαλοφόρος άξονας με ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης, ο οποίος παρέχει ισχυρή, αλλά και γραμμική ροπή. Με υψηλής απόδοσης σύστημα εισαγωγής σε συνδυασμό με ειδικής σχεδίασης κοκοράκια, αυτός ο αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας προσφέρει εκπληκτική απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών.
Πακέτο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων
Τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη της R1 RACE ελέγχονται από νοημοσύνη που προέρχεται από το MotoGP με τη μορφή μιας μονάδας IMU έξι αξόνων. Περιλαμβάνονται έλεγχος πρόσφυσης (TCS), έλεγχος ολίσθησης (SCS), έλεγχος φρένων (BC), έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού (LIF), έλεγχος εκκίνησης (LCS), διαχείριση φρεναρίσματος κινητήρα τριών λειτουργιών (EBM). Επιπλέον, η R1 RACE διαθέτει επίσης το πιο πρόσφατο σύστημα γρήγορης μεταφοράς (QSS) της Yamaha και λειτουργίες επιλογής ισχύος (PWR).
Γκάζι Ride-by-wire APSG
Το Ηλεκτρονικό Γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) ενεργοποιείται μέσω ενός γκριπ νέας προηγμένης τεχνολογίας που παρέχει φυσική αίσθηση για έλεγχο ακριβείας. Το νέο Ηλεκτρικό Σύστημα Γκαζιού APGS (γκριπ με αισθητήρα θέσης), διαθέτει ένα ελατήριο, πλαϊνό προστατευτικό και εξοπλισμό που προσφέρει μια ομαλή και προοδευτική αίσθηση, παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι.
H R1 είναι θρύλος. Έχει αποδείξει την αξία της στην πίστα, έχοντας κατακτήσει ένα πρωτάθλημα WorldSBK, δύο τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και πολλά εθνικά πρωταθλήματα, μόνο την τελευταία δεκαετία. Εμπνευσμένη από τη μοτοσυκλέτα YZR-M1 MotoGP, η R1 RACE αγγίζει ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα επιδόσεων στην πίστα με νέα αεροδυναμικά ακροπτεράκια, αναβαθμισμένη ανάρτηση και σύστημα πέδησης Brembo.