image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-001-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-003-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-005-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-008-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-009-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-010-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-011-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-012-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-013-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-014-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-015-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-016-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-001-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-003-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-005-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-008-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-008-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-001-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-003-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-005-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-008-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-009-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-010-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-011-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-012-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-013-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-014-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-015-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Action-016-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-001-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-003-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-005-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Static-008-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-002-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-004-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-006-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-007-03
2024-Yamaha-XS850GP-EU-Legend_Red-Studio-008-03
previous arrow
next arrow

XSR900 GP 2025 NEW

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ

Νοσταλγικό στυλ από τα εμβληματικά Grand Prix της δεκαετίας του 1980 σε συνδυασμό με τη νεότερη τεχνολογία. Η XSR900 GP ενσαρκώνει το πνεύμα του αγωνιστικού παρελθόντος της Yamaha και αγκαλιάζει τις σύγχρονες επιδόσεις, για να γίνει το απόλυτο μοντέλο Sport Heritage.

Με εμφάνιση που θυμίζει την YZR500 που είχε νικηφόρα πορεία στις δεκαετίες του ’80 και του ’90 με εμβληματικούς αγωνιζόμενους της Yamaha, η XSR900 GP τιμά την αγωνιστική κληρονομία της Yamaha, όπως ποτέ στο παρελθόν. Το εμπρός τμήμα του φέρινγκ και το κάλυμμα της θέσης του συνεπιβάτη αντλούν έμπνευση από την αγωνιστική YZR Grand Prix και ξυπνούν μνήμες από τη Χρυσή Εποχή των αγώνων Grand Prix. Αποδίδουν πραγματικό φόρο τιμής σε ορισμένες από τις πιο εμβληματικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha.

Μην ξεγελιέστε από το κλασικό στυλ. Πίσω από το φέρινγκ κρύβεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας Yamaha, η οποία επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να αποδίδει εξαιρετικά και να συναρπάζει με κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Τα πλέον προηγμένα συστήματα πέδησης και ανάρτησης των τροχών βελτιώνουν την οδήγηση, ενώ τα ενσωματωμένα προγράμματα και το εκτεταμένο πακέτο ηλεκτρονικών, ανεβάζουν τον πήχη ακόμη περισσότερο.

Με μια ματιά

Ξεχωριστή σχεδίαση που παραπέμπει σε αγώνες Grand Prix των δεκαετιών του ’80 και του ’90

Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα

Υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ εμπρός και πίσω

Νέας σχεδίασης clip-on τιμόνι και διακόπτες τιμονιού

Πλαίσιο Deltabox με αυξημένη ακαμψία

Cruise control, τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift και συμπλέκτης A&S

Εξελιγμένος, υψηλής ροπής κινητήρας CP3 890 κ.εκ. EU5+

Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
  • Ξεχωριστή σχεδίαση που παραπέμπει σε αγώνες Grand Prix των δεκαετιών του '80 και του '90
  • Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα
  • Υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ εμπρός και πίσω
  • Νέας σχεδίασης clip-on τιμόνι και διακόπτες τιμονιού
  • Πλαίσιο Deltabox με αυξημένη ακαμψία
  • Αναθεωρημένη και εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '80 σέλα, νέα πλαϊνά καπάκια και αφαιρούμενο κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη
  • Νέου στυλ και θέσης μαρσπιέ
  • Yamaha Ride Control YRC και IMU 6 αξόνων
  • Cruise control, τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift και συμπλέκτης A&S
  • Εξελιγμένος, υψηλής ροπής κινητήρας CP3 890 κ.εκ. EU5+
  • Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

Βασικά χαρακτηριστικά

Ξεχωριστή σχεδίαση που παραπέμπει σε αγώνες Grand Prix των δεκαετιών του '80 και του '90

Η XSR900 διαθέτει ένα άνω μέρος του φέρινγκ που θυμίζει τη “Χρυσή Εποχή” της δεκαετίας του 1980 για τους αγώνες Grand Prix. Το φέρινγκ σε συνδυασμό με ξεχωριστά προστατευτικά των χεριών φέρνει στη μνήμη την YZR500, ενώ με το πρόσθετο αεροδυναμικό αποτέλεσμα που έχει προκύψει, ενισχύονται η τελική ταχύτητα και η επιτάχυνση. Το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη είναι βαμμένο στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και ολοκληρώνει την αγωνιστική εμφάνιση, με ένα πίσω μέρος σε στυλ 80’ς.

Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα

Ο ρετρό σχεδίασης πίνακας οργάνων περιλαμβάνει νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων θεμάτων θέασης της οθόνης, για να την προσαρμόσετε σε διάφορες εμπειρίες οδήγησης. Συμπεριλαμβάνεται ένα θέμα με αναλογικού στυλ στροφόμετρο που αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος. Για μια πιο πλούσια εμπειρία οδήγησης, η συνδεσιμότητα με smartphone διατίθεται ως στάνταρ στην XSR900 GP και σας επιτρέπει να παραμένετε σε σύνδεση ενώ οδηγείτε, συνδέοντας το smartphone σας με τη μοτοσυκλέτα μέσω της εφαρμογής My Ride.

Υψηλών προδιαγραφών, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ εμπρός και πίσω

Σε πλήρη αρμονία με το μάντρα του κλασικού στυλ σε συνδυασμό με σύγχρονη τεχνολογία, η XSR900 GP διαθέτει τη νεότερη τεχνολογία στον τομέα των αναρτήσεων. Συμπεριλαμβάνονται πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB και πίσω ανάρτηση με μοχλικό. Και οι δύο αναρτήσεις έχουν βελτιστοποιηθεί για να προσφέρουν καλύτερη οδική συμπεριφορά και πλήρη προσαρμογή στο σπορ στυλ οδήγησης.

Νέας σχεδίασης clip-on τιμόνι και διακόπτες τιμονιού

Για να προσφέρει το σπορ στυλ οδήγησης που ταιριάζει με την αγωνιστικής έμπνευσης αισθητική της, η XSR900 GP διαθέτει clip on τιμόνι, το οποίο έχει προσαρμοστεί στην άνω βάση. Αυτό το τιμόνι μετακινεί τον αναβάτη πιο μπροστά στη μοτοσυκλέτα. Αυξάνοντας το φορτίο στο μπροστινό μέρος, προσφέρει την αίσθηση ακριβείας που απαιτείται από μια αγωνιστικού στυλ μοτοσυκλέτα, χωρίς να μειώνει στο ελάχιστο, την άνεση στην οδήγηση.

Πλαίσιο Deltabox με αυξημένη ακαμψία

Τη δεκαετία του ’80, η Yamaha προσάρμοσε για πρώτη φορά το πλαίσιο Deltabox στις Grand Prix μοτοσυκλέτες της και πρωτοστάτησε σε μια νέα τεχνολογία που διαμόρφωσε το μέλλον των σπορ μοτοσυκλετών παραγωγής. Το πλαίσιο Deltabox διατηρείται σε πολλές μοτοσυκλέτες Yamaha μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένης της XSR900 GP. Για να υποστηρίξει την πιο σπορ θέση οδήγησης της XSR900 GP, το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί ειδικά, για να βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές και για να αυξάνει την ανατροφοδότηση από το μπροστινό σύστημα.

Αναθεωρημένη και εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '80 σέλα, νέα πλαϊνά καπάκια και αφαιρούμενο κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη

Η νέας σχεδίασης, άνετη σέλα αντλεί έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του ’80 και του ’90. <br />Τα κλειστά πλαϊνά καπάκια έχουν προσαρμοστεί κάτω από τη σέλα για να συμπληρώσουν την αγωνιστική εμφάνιση του φέρινγκ. Ασφαλίζουν με αγωνιστικού στυλ συνδέσμους D-Ring, οι οποίοι παρέχουν γρήγορη και εύκολη αφαίρεση. <br />Το κάλυμμα του πίσω μέρους της σέλας μπορεί να αφαιρεθεί, ώστε να είναι δυνατή η μεταφορά συνεπιβάτη.

Νέου στυλ και θέσης μαρσπιέ

Τα μαρσπιέ από χυτό αλουμίνιο είναι διαθέσιμα για ψηλότερη και χαμηλότερη θέση τοποθέτησης. Οι θέσεις των μαρσπιέ έχουν αναθεωρηθεί για να ταιριάζουν με την πιο σπορ εργονομία και συνδυάζονται τέλεια με τη νέα θέση της σέλας και το clip-on τιμόνι.

Yamaha Ride Control YRC και IMU 6 αξόνων

Η προηγμένη μονάδα IMU 6 αξόνων προέρχεται από την R1 και ελέγχει την εκτενή σειρά βοηθημάτων για τον αναβάτη. Μεταξύ άλλων, συμπεριλαμβάνονται τα συστήματα Lean Sensitive Traction Control, ABS και Slide Control, καθώς και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού. Το Yamaha Ride Control σας επιτρέπει να επιλέγετε τα χαρακτηριστικά ισχύος του κινητήρα και το επίπεδο παρέμβασης των ευαίσθητων ως προς την κλίση βοηθημάτων, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και τις εκάστοτε οδικές συνθήκες. Τα τρία προγράμματα οδήγησης “SPORT”, “STREET” και “RAIN”διαθέτουν εργοστασιακές ρυθμίσεις με διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Συμπληρώνονται από το πρόγραμμα “CUSTOM” που προσαρμόζεται από τον αναβάτη.

Cruise control, τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift και συμπλέκτης A&S

Απολαύστε μια βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης μέσω της τελευταίας τεχνολογίας της Yamaha, στην οποία περιλαμβάνεται το τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, τόσο στα ανεβάσματα κατά την επιτάχυνση, όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων. Το cruise control ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, λειτουργεί μέσω ενός νέου καινοτόμου κιβωτίου ταχυτήτων και διευκολύνει την οδήγηση στις μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ ο συμπλέκτης A&S (Assist και Slipper) προσφέρει σταθερότητα στη σπορ οδήγηση.

Εξελιγμένος, υψηλής ροπής κινητήρας CP3 890 κ.εκ. EU5+

Ο υψηλής ροπής κινητήρας CP3 890 κ.εκ. σε συνδυασμό με το ελαφρύ και ευέλικτο πλαίσιο Deltabox, επέτρεψε τη δημιουργία μιας ιδανικής σπορ θέσης οδήγησης για την XSR900 GP. <br />Η ακουστική αρμονία του 3-κύλινδρου βρυχηθμού ενισχύει την αίσθηση της επιτάχυνσης με κάθε άνοιγμα του γκαζιού, προσφέροντας την πιο σπορ εμπειρία οδήγησης στη γκάμα μοντέλων με κινητήρα CP3.

Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

Κατασκευασμένοι με την αποκλειστική τεχνολογία Spinforging της Yamaha, οι τροχοί της XSR900 GP είναι εξαιρετικά ελαφριοί, γεγονός που επιτρέπει γρήγορη απόκριση στην ανάρτηση και αυξάνει την ευελιξία και τη σταθερότητα.Η XSR900 GP έχει καλύτερη απόκριση ιδιαίτερα στις στροφές και στο φρενάρισμα και είναι εφοδιασμένη με τα νεότερα ελαστικά Battlax Hypersport S23 της Bridgestone, τα οποία παρέχουν τα υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

XSR900 GP 2025 NEW

Σχεδιασμένη για να ξυπνά μνήμες από τη χρυσή εποχή, η XSR900 GP είναι ο απόλυτος συνδυασμός κλασικού αγωνιστικού στυλ με την πλέον προηγμένη τεχνολογία. Παρέχει συναρπαστική οδήγηση και διεγείρει τις αισθήσεις, όπως καμία άλλη μοτοσυκλέτα. Με στυλ που θυμίζει τις μοτοσυκλέτες Grand Prix της δεκαετίας του 1980, η XSR900 GP είναι η πραγματική ενσάρκωση του ένδοξου αγωνιστικού παρελθόντος της Yamaha.

Τιμή από: 14200€

Τεχνικές προδιαγραφές

Κινητήρας
Πλαίσιο
Διαστάσεις
Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Τρικύλινδρο
Κυβισμός 890 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 78,0×62,1 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 87,5kW(119,0PS)/10000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm
Μέγιστη ροπή 93,0N・m(9,5kgf・m)/7000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 5 L/100 km
CO2 emission 116 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 25°00′
Ίχνος 110 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 131 χλστ.
Εμπρός φρένο 298 χλστ.
Πίσω φρένο 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2160 χλστ.
Συνολικό πλάτος 810 χλστ.
Συνολικό ύψος 1180 χλστ.
Ύψος σέλας 835 χλστ.
Μεταξόνιο 1.500 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 145 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 200 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14L
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,50L

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx