image-slider-with-thumbnail4.jpeg
PlayPlay
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-008-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-001-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-002-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-003-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-004-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-006-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-006-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-007-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-008-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-009-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-001-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-002-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-003-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-004-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-005-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-006-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-007-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-002-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-004-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-006-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-007-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-008-03
PlayPause
previous arrow
next arrow
image-slider-with-thumbnail4.jpeg
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-008-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-001-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-002-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-003-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-004-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-006-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-006-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-007-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-008-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Static-009-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-001-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-002-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-003-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-004-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-005-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-006-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Action-007-03-1
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-002-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-004-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-006-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-007-03
2024-Yamaha-XS850-EU-Legend_Red-Studio-008-03
previous arrow
next arrow

XSR900 2025 NEW

ΕΝΑΣ ΘΡΥΛΟΣ ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ

Η XSR900 είναι εδώ για όσους θέλουν να έχουν την επιλογή, για δυναμική, αλλά και για χαλαρή οδήγηση. Συνδυάζοντας τη διαχρονική σχεδίαση που αντλεί έμπνευση από τις θρυλικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha με την εντυπωσιακή απόδοση του υψηλής τεχνολογίας κινητήρα CP3 EU5, αυτή είναι μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει τα πάντα.

Μην ξεγελιέστε από τη διαχρονική όμορφη εμφάνιση της XSR900, γιατί πίσω από αυτό το στυλ που θυμίζει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του ’80, κρύβεται η πλέον πιο προηγμένη τεχνολογία. Διαθέτει τον γραμμικό, υψηλής ροπής κινητήρα CP3 890 κ.εκ. που καλύπτει τις προδιαγραφές EU5, αλλά και ελαφρύ πλαίσιο Deltabox, ακτινική αντλία φρένου Brembo, ελαφριούς τροχούς Spinforged και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση.

Η XSR900 είναι η απόδειξη της φιλοσοφίας Faster Sons σε δράση. Αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από ορισμένες από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες που έχει κατασκευάσει η Yamaha, αυτή η υψηλών επιδόσεων μοτοσυκλέτα είναι το αποτέλεσμα πολλών δεκαετιών εντατικής έρευνας και ανάπτυξης.

Με μια ματιά

Σχεδίαση με επιρροές από την αγωνιστική ιστορία της Yamaha

Χαρακτηριστικός φωτισμός XSR εξολοκλήρου με LED

Φρένα και ανάρτηση υψηλής απόδοσης

Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου αναβάτη

Ευέλικτος κινητήρας υψηλής ροπής CP3 890 κ.εκ. EU5

Ελαφρύ πλαίσιο τύπου Deltabox, μακρύ ψαλίδι

QSS, Cruise Control, συμπλέκτης A&S

ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
  • Σχεδίαση με επιρροές από την αγωνιστική ιστορία της Yamaha
  • Λεπτομέρειες και υλικά υψηλής ποιότητας
  • Ευέλικτη και χαλαρή θέση οδήγησης
  • Χαρακτηριστικός φωτισμός XSR εξολοκλήρου με LED
  • Η σύγχρονη εκδοχή ενός ιστορικού χρωματισμού
  • Φρένα και ανάρτηση υψηλής απόδοσης
  • Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου αναβάτη
  • Ευέλικτος κινητήρας υψηλής ροπής CP3 890 κ.εκ. EU5
  • Ελαφρύ πλαίσιο τύπου Deltabox, μακρύ ψαλίδι
  • QSS, Cruise Control, συμπλέκτης A&S
  • Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

Βασικά χαρακτηριστικά

Σχεδίαση με επιρροές από την αγωνιστική ιστορία της Yamaha

Η αυθεντική και απόλυτα στοχευμένη σχεδίαση της XSR900 προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα διαχρονικού σπορ στυλ, με σαφείς αναφορές στις θρυλικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha με πλαίσιο Deltabox, που κυριαρχούσαν τη δεκαετία του 1980. Λεπτομέρειες όπως το κενό μεταξύ της καμπυλωτής σέλας σε στυλ café και του εμπνευσμένου από τους αγώνες ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και τα μινιμαλιστικά πλαϊνά καπάκια και ο κρυφός πίσω φωτισμός, τονίζουν τη θέση της ως μια αυθεντική Faster Son μοτοσυκλέτα.

Λεπτομέρειες και υλικά υψηλής ποιότητας

Η XSR900 είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένη με υλικά υψηλής ποιότητας. Από τις εκπληκτικές λεπτομέρειες της θέσης οδήγησης, τα διάτρητα καλύμματα πιρουνιού και τα μαρσπιέ από σφυρήλατο αλουμίνιο έως το διπλό χρώμα και τη σέλα με διπλές ραφές, καθώς και από τις αγωνιστικές λεπτομέρειες, όπως οι ταχυσύνδεσμοι και τα αναδιπλωμένα μαρσπιέ συνεπιβάτη, η εμφάνιση και η αίσθηση αυτής της κορυφαίας Sport Heritage μοτοσυκλέτας γεμίζει με υπερηφάνεια τον κάτοχό της.

Ευέλικτη και χαλαρή θέση οδήγησης

Θα διαπιστώσετε ότι η εργονομία αυτής της εξαιρετικής μοτοσυκλέτας της κατηγορίας Sport Heritage παρέχει την ευελιξία και την πρακτικότητα που χρειάζεστε σε διαφορετικούς τύπους οδήγησης, όπως είναι η sport οδήγηση, η κίνηση στην πόλη ή η χαλαρή οδήγηση. Η ελαφρώς οπισθοκλινής θέση οδήγησης με το φαρδύ και εύκολο στον χειρισμό τιμόνι προσφέρει αυτήν την αυθεντική αίσθηση roadster, ενώ η χαλαρή θέση των ποδιών και η βαθιά σέλα με το εξόγκωμα πίσω, παρέχει μια άνετη και ασφαλή αίσθηση οδήγησης.

Χαρακτηριστικός φωτισμός XSR εξολοκλήρου με LED

Η XSR900 διαθέτει πλήρη φωτισμό LED με διαιρούμενο προβολέα και ημικυκλικό φως θέσης που ξεχωρίζουν από το στρογγυλό ρετρό στυλ τους. Το κρυφό πίσω φως έχει φιμέ εμφάνιση που ενισχύει την αυθεντική, διαχρονική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ενώ τα μικρού μεγέθους και υψηλής φωτεινότητας φλας LED συμπληρώνουν το πακέτο του φωτισμού.

Η σύγχρονη εκδοχή ενός ιστορικού χρωματισμού

Η XSR900 αποδίδει φόρο τιμής στο παρελθόν μέσω χρωματισμού και γραφικών που παραπέμπουν στις ιστορικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha. Η επιλογή Legend Red είναι μια σύγχρονη ερμηνεία ενός από τους πιο διάσημους αγωνιστικούς χρωματικούς συνδυασμούς της Yamaha και υπογραμμίζει το γεγονός ότι οι επιδόσεις και οι σχεδιαστικές τάσεις της δεκαετίας του ’80, εξακολουθούν να έχουν σταθερή επιρροή στις μέρες μας. Μια ακόμη ξεκάθαρη απόδειξη είναι το πλαίσιο Deltabox.

Φρένα και ανάρτηση υψηλής απόδοσης

Όσον αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές της XSR900, δεν έχουν γίνει συμβιβασμοί καθώς υπάρχει ακτινική τρόμπα φρένων Brembo και διπλά μπροστινά δισκόφρενα 298 χλστ., τα οποία σάς παρέχουν υψηλά επίπεδα ισχύος πέδησης και δυνατότητα ελέγχου με ακρίβεια. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι USD και η πίσω ανάρτηση με ψαλίδια, ρυθμίζονται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες σας. Επίσης, οι τελευταίοι υπερελαφροί τροχοί Spinforged ελαχιστοποιούν το μη φερόμενο βάρος και σάς προσφέρουν άμεση απόκριση κατά τον χειρισμό.

Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου αναβάτη

Στην καρδιά των προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων της XSR900 βρίσκεται μια μονάδα μέτρησης της αδράνειας με έξι άξονες, η οποία προέρχεται από την R1 και ελέγχει τα ευαίσθητα ως προς την κλίση συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, ελέγχου ολίσθησης (SCS) και ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF), παρέχοντας ασφάλεια σε όλες στις συνθήκες οδήγησης. Τα διάφορα προγράμματα οδήγησης μπορούν να επιλεχθούν και να ρυθμιστούν από την πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT.

Ευέλικτος κινητήρας υψηλής ροπής CP3 890 κ.εκ. EU5

Ο κινητήρας CP3 890 κ.εκ. της Yamaha είναι το ιδανικό ταίρι του sport και ευέλικτου πλαισίου Deltabox της XSR900. Παράγοντας υψηλά επίπεδα γραμμικής ροπής, αυτός ο ομαλός και εύκολα διαχειρίσιμος εν σειρά τρικύλινδρος κινητήρας, είναι έτοιμος να σάς προσφέρει όποιο στυλ οδήγησης επιθυμείτε. Μπορείτε να πατήσετε βαθιά το γκάζι για έκρηξη αδρεναλίνης ή να αφήσετε την μοτοσυκλέτα να τραβά σε χαμηλότερες σ.α.λ. και με υψηλότερη σχέση, όταν θέλετε να κινείστε χαλαρά. Και με τον ειδικά ρυθμισμένο ήχο της εισαγωγής και της εξάτμισης, κάθε διαδρομή είναι μια ηχητική εμπειρία. Δυναμική ή χαλαρή οδήγηση; Η επιλογή είναι δική σας!

Ελαφρύ πλαίσιο τύπου Deltabox, μακρύ ψαλίδι

Το πλαίσιο Deltabox της Yamaha αναπτύχθηκε για πρώτη φορά για τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha την δεκαετία του 1980 και έχει καταξιωθεί για τον συνδυασμό αντοχής και ελαφρότητας που διαθέτει. Η XSR900 είναι εξοπλισμένη με την πιο πρόσφατη έκδοση του πλαισίου Deltabox και διαθέτει τοιχώματα διαφορετικού πάχους που παρέχουν “ρυθμισμένη ακαμψία”, με αποτέλεσμα τον sport και ακριβή χειρισμό με υψηλότερο επίπεδο αίσθησης και πληροφόρησης. Το νέο μακρύτερο ψαλίδι προσφέρει στην μοτοσυκλέτα χαλαρή και ακλόνητη αίσθηση, που ταιριάζει με τον ευέλικτο χαρακτήρα της.

QSS, Cruise Control, συμπλέκτης A&S

Η XSR900 διατίθεται με υψηλές προδιαγραφές στην βασική της συγκρότηση και περιλαμβάνει Σύστημα Γρήγορης Αλλαγής Ταχυτήτων Quick Shift για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, καθώς και συμπλέκτη Assist & Slipper (A&S) για αυξημένη δυνατότητα ελέγχου του πλαισίου κατά την επιβράδυνση. Το Cruise Control είναι ιδανικό για χαλαρή οδήγηση.

Τροχοί Yamaha Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23

Κατασκευασμένοι με την αποκλειστική τεχνολογία Spinforging της Yamaha, οι τροχοί της XSR900 GP είναι εξαιρετικά ελαφριοί, γεγονός που επιτρέπει γρήγορη απόκριση στην ανάρτηση και αυξάνει την ευελιξία και τη σταθερότητα.Η XSR900 GP έχει καλύτερη απόκριση ιδιαίτερα στις στροφές και στο φρενάρισμα και είναι εφοδιασμένη με τα νεότερα ελαστικά Battlax Hypersport S23 της Bridgestone, τα οποία παρέχουν τα υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης.

360° View

Διαθέσιμα χρώματα

XSR900 2025 NEW

Αυτό είναι το είδος της μοτοσυκλέτας που μπορείτε να απολαμβάνετε σχεδόν σε κάθε περίσταση. Η εργονομία της είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σάς προσφέρει μια ανοιχτή και προσαρμόσιμη θέση οδήγησης, που κάνει την κάθε διαδρομή ακόμα πιο απολαυστική. Από τους στενούς και γεμάτους στροφές επαρχιακούς δρόμους μέχρι τις χαλαρές διαδρομές στην πόλη, η XSR900 είναι έτοιμη για όλα.

Τιμή από: 11890€

Τεχνικές προδιαγραφές

Κινητήρας
Πλαίσιο
Διαστάσεις
Τύπος κινητήρα Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Τρικύλινδρο
Κυβισμός 890 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 78,0×62,1 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 11.5:1
Μέγιστη ισχύς 87,5kW(119,0PS)/10000 σ.α.λ.
Limited power version 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm
Μέγιστη ροπή 93,0N・m(9,5kgf・m)/7000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική μίζα
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Fuel consumption 5 L/100 km
CO2 emission 116 γρ./χλμ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Σκελετός Περιμετρικός
Γωνία Κάστερ 25°00′
Ίχνος 108 χλστ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός 130 χλστ.
Διαδρομή πίσω 137 χλστ.
Εμπρός φρένο 298 χλστ.
Πίσω φρένο 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W) Χωρίς σαμπρέλα
Πίσω ελαστικό 180/55ZR17M/C (73W) Χωρίς σαμπρέλα
Συνολικό μήκος 2155 χλστ.
Συνολικό πλάτος 860 χλστ.
Συνολικό ύψος 1155 χλστ.
Ύψος σέλας 810 χλστ.
Μεταξόνιο 1.495 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 140 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 193 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 14L
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 3,50L

Χρηματοδότηση

Τιμή
Ετήσιο Επιτόκιο (%) *
Επέλεξε την προκαταβολή
Επέλεξε τους μήνες πληρωμής
Μηνιαία Καταβολή
Συνολικό κόστος
Συνολικός Τόκος

*Ονομαστικό επιτόκιο 10,00%. Περιλαμβάνεται φόρος επιτοκίου 0,6%.

Επικοινωνία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας και σύντομα ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει.
Σύρετε αρχεία εδώ
ή

*Μπορείτε να επιλέξετε έως και 5 αρχεία. Μέγιστο μέγεθος του κάθε αρχείου είναι 5mb. Υποστηρίζονται οι παρακάτω τύποι αρχείων: jpg, jpeg, pdf, doc, docx