Με τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί στα ράλι, η οποία περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά πιρούνια μεγάλης διαδρομής της KYB με ενισχυμένα καλάμια, ποδιά κάρτερ αλουμινίου 4 χλστ., ελαφρού τύπου οδοντωτά μαρσπιέ και λεπτή σχεδίαση, η Ténéré 700 Rally είναι μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας με πραγματικά δυναμικό χαρακτήρα. Αυτή η έκδοση rally ξεχωρίζει από το μοναδικό χρωματικό συνδυασμό που είναι εμπνευσμένος από την κληρονομιά της εταιρείας, με χρυσαφί χρωματισμένες ζάντες και την εμβληματική σχεδίαση Speed Block της Yamaha, και συμπληρώνεται από τον ψηλό μπροστινό λασπωτήρα, που έχει γίνει πλέον συνώνυμος με τους αγώνες στην έρημο.
Με ηγετικό ύψος σέλας στα 910 χιλ., η νέα σέλα της Ténéré 700 Rally, το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου και το τροποποιημένο κάλυμμα συμπλέκτη προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία για εκτός δρόμου μετακινήσεις. Το κόκπιτ διαθέτει μια νέα οθόνη TFT 6,3 ιντσών, η οποία διαθέτει μια μοναδική διάταξη «Raid» που παρουσιάζει μόνο τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεστε όταν αντιμετωπίζετε τα πιο δύσκολα εδάφη. Με εμφάνιση στο στυλ ενός αγωνιστικού road book, είναι μια από τις τρεις διατάξεις της οθόνης και ένας μόνο από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εξατομικεύσετε την εμπειρία οδήγησης και να την προσαρμόσετε στις εκάστοτε συνθήκες.
Η Ténéré 700 Rally διαθέτει υψηλής ποιότητας, πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά πιρούνια KYB 43 χλστ. Με ενισχυμένα καλάμια και ειδική επικάλυψη για μείωση της στατικής τριβής, η διαδρομή του πιρουνιού αυξάνεται κατά 20 χλστ. σε σχέση με τη βασική Ténéré 700, παρέχοντας διαδρομή εμπρός τροχού 230 χλστ. και εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος στα 255 χλστ.
Πίσω αμορτισέρ με αυξημένη διαδρομή και πλήρη δυνατότητα προσαρμογής
Σχεδιασμένη για να λειτουργεί αρμονικά με τα μπροστινά πιρούνια, η πίσω μονάδα ανάρτησης της Ténéré 700 Rally έχει κατασκευαστεί για να διαπρέπει στις πιο σκληρές συνθήκες. Με διαδρομή τροχών 220 χιλ., 20 mm μεγαλύτερη από τη βασική Ténéré 700, διαθέτει εντελώς ανασχεδιασμένο πίσω σύνδεσμο και αμορτισέρ. Για οδήγηση σε ανώμαλο έδαφος διατίθεται ένα μεγάλο σινεμπλόκ ανάρτησης, ενώ η μονάδα διαθέτει δοχείο αερίου με κύλινδρο από αλουμίνιο για διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα της εσωτερικής θερμοκρασίας του λαδιού, για σταθερή απόσβεση σε όλες τις συνθήκες. Όπως θα περιμένατε, είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, με ένα ρυθμιστή χειρός που επιτρέπει την αλλαγή της προφόρτισης χωρίς εργαλεία.
Αποκλειστικός heritage χρωματικός συνδυασμός
Τιμώντας τη θρυλική ιστορία της Ténéré, η Ténéré 700 Rally αποπνέει φόρο τιμής στο παρελθόν με μια εκπληκτική ιστορική εμφάνιση της δεκαετίας του 1980, η οποία συμπληρώνεται από τροχούς με χρυσαφί ακτίνες και την εμβληματική σχεδίαση Speedblock της Yamaha. Με το μπροστινό ψηλό φτερό και την κλασική εμφάνιση Ténéré, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το DNA αυτής της πραγματικής μοτοσυκλέτας adventure, που έχει κατασκευαστεί για τους πλέον απαιτητικούς αναβάτες.
Μπροστινό φτερό υψηλού επιπέδου για ράλι
Τη χαρακτηριστική εμφάνιση της Ténéré συμπληρώνει το εμβληματικό μπροστινό φτερό υψηλού επιπέδου. Το ψηλότερο φτερό διαθέτει ασορτί χρώμα και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι τόσο πρακτικό όσο και όμορφο. Μειώνει τα πιτσιλίσματα λάσπης σε ανάλογες συνθήκες και εξαλείφει τον κίνδυνο εισαγωγής λάσπης ανάμεσα στο ελαστικό και τον λασπωτήρα.
Ειδικά σχεδιασμένη μονοκόμματη σέλα rally
Μοναδική σε αυτό το μοντέλο, η αποκλειστική μονοκόμματη σέλα rally προσφέρει ελαφρώς ψηλότερη και πιο όρθια θέση οδήγησης από τη σέλα που διατίθεται στη βασική έκδοση της Ténéré 700. Η πρόσθετη επένδυση συνδυάζεται με την πιο ψηλή ανάρτηση, με αποτέλεσμα ηγεμονικό ύψος σέλας στα 910 χλστ. κατά 35 χλστ. ψηλότερο σε σχέση με τη βασική έκδοση. Επίσης, το κορυφαίας ποιότητας κάλυμμα διπλού υλικού διαθέτει ανάγλυφο το λογότυπο Rally. Η σέλα έχει σχήμα που προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο εκτός δρόμου όταν στέκεστε, ενώ αυξάνει την άνεση στη θέση του καθίσματος.
Εργονομία εκτός δρόμου
Η Ténéré 700 Rally έχει ενημερωθεί προσεκτικά ώστε να προσφέρει μια ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ενότητας μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας. Το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός και η τάπα καυσίμου βρίσκεται χαμηλότερα για βελτιωμένη κατανομή του βάρους, ενώ το σχήμα είναι στενότερο για να προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση στα γόνατα και εξαιρετικό έλεγχο σε όλα τα εδάφη. Αυτό συμπληρώνεται από την επίπεδη σέλα rally που είναι στενή και διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους σας κατά την εκτός δρόμου οδήγηση.
Ανθεκτικό χαλύβδινο πλαίσιο για να ανταπεξέρχεται σε ακραίες συνθήκες
Μια σκληροπυρηνική μοτοσυκλέτα χρειάζεται ένα ανθεκτικό πλαίσιο και πιο ανθεκτικό από αυτό του Ténéré 700 Rally δεν γίνεται. Ο διπλός σωληνοειδής χαλύβδινος σκελετός βάσης συνδυάζει τη δύναμη με το μικρό βάρος και τις μικρές διαστάσεις, ώστε να μπορείτε να δαμάζετε πραγματικά τη μοτοσυκλέτα σας, ακόμα και σε ανώμαλα εδάφη.
Στιβαρά εξαρτήματα, εμπνευσμένα από τα ράλι
Η Ténéré 700 Rally είναι μία από τις πιο σκληροτράχηλες μοτοσυκλέτες περιπέτειας που μπορείτε να αγοράσετε, διαθέτοντας πολλά εξαρτήματα αναβαθμισμένα για βελτίωση της χρηστικότητας εκτός δρόμου στις πιο δύσκολες συνθήκες, όπως μεγάλα αλλά ελαφριά οδοντωτά υποπόδια από τιτάνιο και ποδιά αλουμινίου υψηλής αντοχής 4 χλστ. που προσφέρουν επιπλέον προστασία από τα αναπόφευκτα χτυπήματα και προεξοχές.
Πιο πρόσφατος τετράχρονος κινητήρας CP2 690 κ.εκ. με σειρά EU5+
Ο αναγνωρισμένος κινητήρας CP2, ο οποίος έχει ενημερωθεί για το 2025, επωφελείται από την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T, που διευκολύνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και μια πιο γραμμική καμπύλη ροπής. Η νέα εισαγωγή αέρα ενισχύει την ακουστική εμπειρία, ενώ η ομαλότερη αλλαγή ταχυτήτων περιλαμβάνεται και αυτή στις βελτιώσεις. Εξωτερικά, το νέο κάλυμμα συμπλέκτη παρέχει περισσότερο χώρο για τα πόδια τόσο σε καθιστή όσο και σε όρθια θέση.
Ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού και τρόποι οδήγησης για μέγιστο έλεγχο
Το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T προσφέρει τέλεια σύνδεση μεταξύ του αναβάτη και του κινητήρα και διευκολύνει τη χρήση δύο τρόπων οδήγησης, δίνοντάς σας την ευκαιρία να επιλέξετε τη χαρτογράφηση κινητήρα που ταιριάζει καλύτερα στο δικό σας στυλ οδήγησης. Η λειτουργία Sport παρέχει την πιο άμεση απόκριση γκαζιού, ενώ η λειτουργία Explorer προσφέρει ομαλότερη ισχύ που είναι εξαιρετικά χρήσιμη σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
ABS και TCS με διακόπτη εναλλαγής με το πάτημα ενός κουμπιού
Τόσο το ABS όσο και ο έλεγχος πρόσφυσης μπορούν να απενεργοποιηθούν με το πάτημα ενός κουμπιού, για να έχετε τον απόλυτο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Το ABS έχει τρεις ρυθμίσεις, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν μέσω ενός ειδικού κουμπιού που έχει τοποθετηθεί στο κόκπιτ ή από τους νέους διακόπτες, μέσω του μενού της οθόνης TFT. Εκτός από την πλήρη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση, παρέχεται και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS μόνο στον πίσω τροχό, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε το πίσω φρένο και το γκάζι για να κατευθύνετε τη μοτοσυκλέτα σας σε χαμηλής πρόσφυσης εδάφη, απολαμβάνοντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η λειτουργία του ABS στον μπροστινό τροχό.
Έγχρωμη οθόνη TFT 6,3" με θέμα Raid, συνδεσιμότητα και πλοήγηση
Με στυλ βιβλίου δρόμου για ράλι, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 6,3", τονίζει την κορυφαία σχεδίαση της Ténéré 700 Rally και διαθέτει τρεις ξεχωριστές επιλογές θέματος, όπως μια πρόσθετη οθόνη "Raid". Η συνδεσιμότητα smartphone σας παρέχει πολλές δυνατότητες όπως η ενσωμάτωση κλήσεων τηλεφώνου, η μουσική και η άμεση πλοήγηση μέσω της εφαρμογής MyRide. Μια υποδοχή σύνδεσης USB-C διατίθεται επίσης στον βασικό εξοπλισμό.
Όταν οδηγείτε την Ténéré 700 Rally οδηγείτε την απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα για οδήγηση εκτός δρόμου. Με τη δύναμη του βραβευμένου κινητήρα CP2 της Yamaha και θωρακισμένη μέσα σε ένα ανθεκτικό αλλά και ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τα πλέον σκληρά εκτός δρόμου εδάφη, η Rally φέρνει την Ténéré 700 σε νέο επίπεδο. Με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση που αναπτύχθηκε για τα ράλι από την KYB, απόσταση από το έδαφος 255 χλστ. και προδιαγραφές που σχεδιάστηκαν για να δώσουν στον αναβάτη απόλυτο έλεγχο στις πλέον ακραίες συνθήκες, αποτελεί μια μοτοσυκλέτα για όσους θέλουν να απολαύσουν τη ζωή χωρίς όρια. Εμφάνιση λιγότερων