Η Ténéré 700 είναι εφοδιασμένη με τον βραβευμένο κινητήρα CP2 690 κ.εκ. της Yamaha, ο οποίος έχει προσαρμοστεί και ρυθμιστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο. Τώρα εξοπλισμένη με ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T, η 2025 Ténéré 700 παρουσιάζει μια σειρά χαρακτηριστικών για την προσαρμογή της εμπειρίας οδήγησης για όλες τις συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των δύο τρόπων οδήγησης, της σπορ και της εξερεύνησης, που σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής για να καλύψει τις οδηγικές ανάγκες σας. Το ABS και το TCS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθεί, για να έχετε τον απόλυτο έλεγχο, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε επιφάνειες που δεν είναι στρωμένες. Καμία άλλη adventure μοτοσυκλέτα δεν προσφέρει τόσο τέλεια ισορροπία μεταξύ ισχύος και ελέγχου. Είναι ένα ράλι προδιαγραφών μοντέλο που έχει σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχεται σε κάθε πρόκληση.
Το πιο πρόσφατο ανθεκτικό χαλύβδινο πλαίσιο της Ténéré 700 είναι ανθεκτικό, ενισχυμένο και σχεδιασμένο για να προσφέρει ελεγχόμενη και συναρπαστική οδήγηση σε διάφορα περιβάλλοντα. Η ρυθμιζόμενη ψηλή ανάρτηση και οι μεγάλοι ακτινωτοί τροχοί συμβάλλουν σε μεγάλη απόσταση από το έδαφος και σε μια επιβλητική θέση οδήγησης, η οποία έρχεται στο προσκήνιο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, είτε οδηγείτε σε όρθια είτε σε καθιστή θέση. Τα εντυπωσιακά ελαφριά πλαστικά έχουν σχεδιαστεί για να σας προστατεύουν ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες, ενώ η περιεκτική οθόνη TFT 6,3″ παρέχει όλες τις ζωτικές πληροφορίες που θα χρειαστείτε με μια ματιά.
Με μια ματιά
ccm κυβισμός
0
PS ισχύς
0
Νm ροπή
0
✓Ο νεότερος 4-χρονος κινητήρας CP2 690 κ.εκ. EU5+
✓Νέος rally έμπνευσης προβολέας και επίσης νέα εξωτερική σχεδίαση
✓Λεπτό προφίλ και μικρές διαστάσεις, με επίπεδη σέλα και επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου
✓Διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο
✓Αναβαθμισμένη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής
✓Ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού και λειτουργίες οδήγησης
✓ABS και TCS με διακόπτη εναλλαγής με το πάτημα ενός κουμπιού
✓Έγχρωμη οθόνη TFT 6,3" με συνδεσιμότητα και πλοήγηση
✓Ακτινωτοί τροχοί 21 ιντσών/18 ιντσών
✓Εξαρτήματα που εστιάζουν στην off-road χρήση
✓Νέοι διαισθητικοί διακόπτες
✓Διατίθεται και εργοστασιακά διαμορφωμένη έκδοση με χαμηλό ύψος σέλας
Αναβαθμισμένος για τη νεότερη Ténéré 700, ο διεθνώς αναγνωρισμένος κινητήρας CP2 επωφελείται από την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T, το οποίο διευκολύνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και βελτιώνει την καμπύλη της ροπής. Μια νέα εισαγωγή αέρα και πιο ομαλή αλλαγή των ταχυτήτων συμπεριλαμβάνονται στις βελτιώσεις, ενώ εξωτερικά ένα νέο κάλυμμα του συμπλέκτη παρέχει περισσότερο χώρο για τα πόδια του οδηγού, τόσο σε καθιστή όσο και σε όρθια θέση.
Νέος rally έμπνευσης προβολέας και επίσης νέα εξωτερική σχεδίαση
Ο νέος προβολέας και η επίσης νέα εξωτερική σχεδίαση αποδίδουν φόρο τιμής στην rally κληρονομιά της Yamaha. Η σιλουέτα είναι η κλασική Ténéré, καθώς είναι ψηλή και κατακόρυφη μπροστά, ενώ είναι χαμηλή και ελαφριά στο πίσω μέρος. Κάθε πάνελ έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να διατηρείται το βάρος στο ελάχιστο, ενώ ο εμβληματικός προβολέας των τεσσάρων LED έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να προσφέρει φρέσκια και επιθετική εμφάνιση, εξασφαλίζοντας παράλληλα βελτιωμένο φωτισμό κατά τη νυχτερινή οδήγηση.
Λεπτό προφίλ και μικρές διαστάσεις, με επίπεδη σέλα και επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου
Η Ténéré 700 έχει ανανεωθεί προσεκτικά ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερη ευελιξία κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός και η τάπα καυσίμου βρίσκεται χαμηλότερα για βελτιωμένη κατανομή του βάρους, ενώ το σχήμα είναι στενότερο για να προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση στα γόνατα και εξαιρετικό έλεγχο σε όλα τα εδάφη. Αυτό συμπληρώνεται με μια νέα επίπεδη θέση σε στυλ ράλι, η οποία είναι στενή και διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους σας.
Διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο
Έχοντας αποδείξει την αξία του στο rally raid πρόγραμμα της Yamaha, το άκαμπτο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών συνδυάζει ανθεκτικότητα με χαμηλό βάρος. Ο συνδυασμός κοντού μεταξονίου και στενού βήματος συνέβαλε στη δημιουργία μιας ευέλικτης μοτοσυκλέτας με άφθονο χώρο για τις μετατοπίσεις του σώματος του αναβάτη, ενώ η ψηλή ανάρτηση παρέχει 240 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, για να ανταπεξέρχεται η μοτοσυκλέτα στα σκληρά εδάφη.
Αναβαθμισμένη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής
Η υψηλής ποιότητας και μεγάλης διαδρομής ανάρτηση παρέχει απόσταση 240 χιλιοστών από το έδαφος και συμβάλει στην ανάδειξη του ύψους της Ténéré 700. Τα ανθεκτικά μπροστινά πιρούνια 43 mm είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενα, κερδίζοντας μια νέα ρύθμιση προφόρτισης για το 2025. Το πίσω μέρος επωφελείται από ένα ενημερωμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με δοχείο piggyback, σχεδιασμένο για να λειτουργεί αρμονικά με την μπροστινή ανάρτηση και να βελτιώνει την απόδοση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.
Ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού και λειτουργίες οδήγησης
Το YCC-T διευκολύνει δύο τρόπους οδήγησης, δίνοντάς σας την ευκαιρία να επιλέξετε το χάρτη γκαζιού που ταιριάζει καλύτερα στο στυλ οδήγησης. Το πρόγραμμα Sport προσφέρει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ το Explorer εξασφαλίζει πιο ομαλή απόδοση της ισχύος.
ABS και TCS με διακόπτη εναλλαγής με το πάτημα ενός κουμπιού
Τόσο το ABS όσο και ο έλεγχος πρόσφυσης μπορούν να απενεργοποιηθούν με το πάτημα ενός κουμπιού, για να έχετε τον απόλυτο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Το ABS έχει τρεις ρυθμίσεις, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν μέσω ενός ειδικού κουμπιού που έχει τοποθετηθεί στο κόκπιτ ή από τους νέους διακόπτες, μέσω του μενού της οθόνης TFT. Εκτός από την πλήρη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση, παρέχεται και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS μόνο στον πίσω τροχό, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε το πίσω φρένο και το γκάζι για να κατευθύνετε τη μοτοσυκλέτα σας σε χαμηλής πρόσφυσης εδάφη, απολαμβάνοντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η λειτουργία του ABS στον μπροστινό τροχό.
Έγχρωμη οθόνη TFT 6,3" με συνδεσιμότητα και πλοήγηση
Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 6,3 ιντσών δίνει έμφαση στον premium σχεδιασμό της Ténéré 700 και διαθέτει δύο ξεχωριστές επιλογές θεμάτων, οι οποίες σας επιτρέπουν να εστιάσετε στις πληροφορίες με τον τρόπο που ταιριάζει καλύτερα στο εκάστοτε περιβάλλον οδήγησης, ενώ η συνδεσιμότητα με smartphone ξεκλειδώνει μια σειρά από χαρακτηριστικά. Συμπεριλαμβάνονται η ενσωμάτωση των τηλεφωνικών κλήσεων, η αναπαραγωγή μουσικής και η πλοήγηση από στροφή σε στροφή. Μια πρίζα USB-C διατίθεται επίσης στον βασικό εξοπλισμό.
Ακτινωτοί τροχοί 21 ιντσών/18 ιντσών
Ακριβώς όπως οι εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες rally της Yamaha, η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με έναν μπροστινό τροχό 21 ιντσών και έναν πίσω τροχό 18 ιντσών, οι οποίοι συνδυάζουν χαμηλό βάρος με τεράστια ανθεκτικότητα και εξαιρετική αντοχή στους κραδασμούς. Για υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και ανθεκτικότητας στο χώμα και την άσφαλτο, αυτοί οι ακτινωτοί τροχοί αλουμινίου συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR.
Εξαρτήματα που εστιάζουν στην off-road χρήση
Οι λεπτομέρειες έχουν σημασία στην Ténéré 700 του 2025. Ως η πιο στιβαρή adventure μοτοσυκλέτα που μπορείτε να αγοράσετε, διαθέτει εξαρτήματα που έχουν αναβαθμιστεί για να βελτιώσουν την ευχρηστία στο χώμα, χωρίς κανένα συμβιβασμό σε ότι αφορά την απόδοσή της στην άσφαλτο. Τα μεγαλύτερα μαρσπιέ και η μονοκόμματη σέλα σε στυλ rally συμβάλλουν στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση, ενώ ο αναθεωρημένος διακόπτης του πλαϊνού σταντ, οι στιβαρές προστατευτικές χούφτες και το προστατευτικό του κινητήρα παρέχουν πρόσθετη προστασία από την πρόσκρουση πετρών.
Νέοι διαισθητικοί διακόπτες
Εργονομικά σχεδιασμένοι για εύκολο χειρισμό και διαθέτοντας πλέον ένα 5 κατευθύνσεων joystick, οι νέοι διακόπτες παρέχουν καλύτερη λειτουργικότητα από τους διακόπτες της προηγούμενης γενιάς Ténéré 700 και κάνουν την κύλιση μεταξύ των πολλών λειτουργιών, ευκολότερη και πιο διαισθητική. Αλλά και τα φλας αναβαθμίστηκαν με νέα χαρακτηριστικά να έχουν προστεθεί στον αριστερό διακόπτη: σινιάλο με τα φλας να αναβοσβήνουν τρεις φορές ή συνεχόμενη λειτουργία με αυτόματη ακύρωση.
Διατίθεται και εργοστασιακά διαμορφωμένη έκδοση με χαμηλό ύψος σέλας
Η Ténéré 700 διατίθεται και σε μια πιο εύκολα προσβάσιμη έκδοση με χαμηλότερο ύψος σέλας, η οποία παρέχεται ήδη διαμορφωμένη από το εργοστάσιο. Αυτή η έκδοση διατίθεται με μικρότερη κατά 20 χιλιοστά διαδρομή της ανάρτησης εμπρός και πίσω, καθώς και με πιο κοντή μανιβέλα. Με το ύψος της σέλας της στα 860 χιλιοστά, διατηρεί μια θέση οδήγησης που παρέχει πολύ καλό έλεγχο και προσφέρει την εμπειρία Ténéré σε όσους προτιμούν μια χαμηλότερου ύψους σέλα.
Όταν οδηγείτε την Ténéré 700, οδηγείτε έναν θρύλο. Κατασκευάστηκε για να είναι σκληρή. Από τη νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση μέχρι την προσεκτικά μελετημένη θέση οδήγησης και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που μπορείτε να απενεργοποιήσετε όταν δεν τα χρειάζεστε, είναι μια μοτοσυκλέτα που θα ανταπεξέλθει πλήρως σε οποιοδήποτε έδαφος. Ελαφρύτερη από τον ανταγωνισμό και με κινητήρα που έχει ρυθμιστεί για άφθονη ροπή, αυτή η μοτοσυκλέτα που πηγαίνει παντού και κάνει τα πάντα, ενσωματώνει το ίδιο το πνεύμα της ζωής σε δύο τροχούς, καθώς και την αίσθηση της περιπέτειας που όλοι έχουμε στην ψυχή μας.