Καλάθι  

Κανένα προϊόν

0,00 € Αποστολή
0,00 € Φόρος
0,00 € Σύνολο

Ολοκλήρωση αγορών

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα Yamaha Nikolakopoulos Bros.

close

YZF-R6 2018

Η YZF-R6 είναι μια μοτοσυκλέτα-θρύλος στο δρόμο αλλά και στις πίστες, καθώς έχει κερδίσει 3 τίτλους σε παγκόσμια πρωταθλήματα Supersport τα τελευταίαχρόνια. Κάντε μια βόλτα πάνω σε αυτήν την αγωνιστικήμοτοσυκλέτα που διαπρέπει στις διοργανώσεις MotoGP, για να μπείτε στον συναρπαστικό κόσμο της Yamaha. Ο R WORLD!


  ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ   

14 900,00 €

Για διαθεσιμότητα, επικοινωνήστε μαζί μας.

YZF-R6

YAMAHA

Η νέα YZF-R6 κατέφθασε και διαθέτει πλαίσιο με χαμηλή οπισθέλκουσα και επιθετική όψη που περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά του DNA των καθαρόαιμων μοντέλων της σειράς R της Yamaha.

Και για να μπορείτε να εκμεταλλεύεστε ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές της, η νέα YZF-R6 διαθέτει σύστημα Traction Control με 6 τρόπους λειτουργίας,σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (Quickshifter) και ABS.

Αεροδυναμικό στυλ με λειτουργίες ελέγχου νέας γενιάς

Με την προηγμένη τεχνολογία και το αεροδυναμικό πλαίσιο, η YZF-R6 ωθεί και πάλι τη σχεδίαση των μοτοσυκλετών supersport 600 κ.εκ. "στα άκρα". Με κρυφούς προβολείς και φώτα θέσης LED που θυμίζουν αρπακτικό,η επιθετική μπροστινή όψη τονίζει το καθαρόαιμο DNA σειράς R της μοτοσυκλέτας.


Το όμορφο αλουμινένιο ρεζερβουάρ καυσίμου και το υποπλαίσιο μαγνησίου μειώνουν το βάρος και ημιουργούν μια θέση οδήγησης "έτοιμη για όλα", ενώ το μπροστινό πιρούνι τύπου YZF-R1 συνδυάζεται με το νέο πίσω αμορτισέρ και τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα για αμεσότερη απόκριση κατά το χειρισμό και ισχυρότερη πέδηση.

Και για να μπορείτε να εκμεταλλεύεστε ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές της, η YZF-R6 διαθέτει σύστημα Traction Control με 6 τρόπους λειτουργίας, σύστημα γρήγορηςαλλαγής ταχυτήτων (Quickshifter) και ABS.

Σχεδίαση σειράς R νέας γενιάς Η YZF-R6 αναπτύχθηκε με βάση τη σχεδίαση νέας γενιάς της σειράς R και διαθέτει επιθετική μπροστινή όψη με κρυφούς χωνευτούς προβολείς και διπλά φώτα θέσης LED, που της
χαρίζουν ριζοσπαστική νέα όψη. Με το κομψό πάνελ και τις ρέουσες οριζόντιες γραμμές αυτή η 600άρα supersport διαθέτει καθαρόαιμο DNA σειράς R.

Αυξημένη αεροδυναμική απόδοση Πήραμε τη μοτοσυκλέτα που έχει κερδίσει τρεις τίτλους σε παγκόσμια πρωταθλήματα Supersport τα τελευταία χρόνια και την κάναμε ακόμα πιο αποδοτική μειώνοντας την οπισθέλκουσα.

Καθώς δημιουργήθηκαν με βάση τη δοκιμασμένη σχεδίαση της YZF-R1, το δυναμικό μπροστινό φέρινγκ και ο ανασχεδιασμένος ανεμοθώρακας τονίζουν το ισχυρό DNA της σειράς R και συνεισφέρουν στην αύξηση της αεροδυναμικής απόδοσης κατά 8%. 

Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου υψηλής τεχνολογίας Η YZF-R6 διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων υψηλής τεχνολογίας και είναι η πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα supersport 600 κ.εκ. που δημιουργήσαμε ποτέ. Είναι εξοπλισμένη με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) 6 θέσεων, με σύστημα γρήγορηςαλλαγής ταχυτήτων (QSS) για ανέβασμα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και με σύστημα προσαρμοζόμενης ισχύος κινητήρα D-Mode – και χάρη σε όλα αυτά, η YZF-R6 σάς προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο.

Μπροστινό πιρούνι τύπου YZF-R1

Από την ημέρα που παρουσιάσαμε στην αγορά την πρώτη R6, αυτή η extreme supersport εξακολουθεί να ορίζει τα πρότυπα ευκολίας χειρισμού, ευκινησίας και δυνατότητας ελέγχου χάρη στο μικρό βάρος της. Για να εξασφαλίσουμε ότι η R6 θα συνεχίσει να ηγείται σε αυτόν τον τομέα, τοποθετήσαμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 mm τύπου YZF-R1 με ειδικές ρυθμίσεις για την R6, το οποίο παρέχει εξαιρετική απόδοση κατά το χειρισμό στο δρόμο ή στην πίστα Βελτιωμένη θέση οδήγησης Η θέση του σώματός σας - και η δυνατότητα μετατόπισης του βάρους γρήγορα και εύκολα - είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επίτευξη της απόλυτης ανταπόκρισης κατά το χειρισμό. Η σέλα, το υποπλαίσιο και το ρεζερβουάρ καυσίμου
σχεδιάστηκαν έτσι, ώστε να δημιουργούν μια βελτιωμένη θέση οδήγησης, η οποία σας επιτρέπει να μετακινείστε ελεύθερα πάνω στη μοτοσυκλέτα κατά το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και την κίνηση σε στροφές.

Υποπλαίσιο μαγνησίου

Το υποπλαίσιο κατασκευάζεται από χυτοπρεσσαριστό μαγνήσιο CF και συνεισφέρει στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας, ενώ επίσης είναι κατά 20 mm πιο στενό στο μπροστινό μέρος ώστε να μπορεί να στηρίζει μια πιο λεπτή σέλα. Αυτή η σχεδίαση σάς επιτρέπει να προσαρμόζετε το σχήμα του σώματός σας πλησιάζοντας πιο κοντά στο πλαίσιο, βελτιώνει τη δυνατότητα ελέγχου και συνεισφέρει στη επίτευξη καλύτερης αεροδυναμικής.



  • Έτος............. 2018
  • Μοντέλο....... YZF-R6
  • Κατηγορία.... Μοτοσυκλέτες
  • Ομάδα.......... Super Sport
  • Κατάσταση... Καινούργιο
  • . .
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ .
  • Τύπος κινητήρα........................................... τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, με πρόσθια κλίση, τετραβάλβιδος
  • Κυβισμός...................................................... 599κ.εκ.
  • Διάμετρος x Διαδρομή................................ 67,0 χλστ. x 42,5 χλστ.
  • Σχέση συμπίεσης........................................ 13,1 : 1
  • Μέγιστη ισχύς.............................................. 87,1 kW (118,4PS) @ 14.500 σ.α.λ.
  • Έκδοση περιορισμένης ισχύος................. Δ/Υ
  • Μέγιστη ροπή.............................................. 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 σ.α.λ.
  • Σύστημα λίπανσης...................................... Υγρό κάρτερ
  • Τύπος συμπλέκτη........................................ Υγρός, Πολύδισκος
  • Τροφοδοσία................................................. Ψεκασμός
  • Σύστημα ανάφλεξης.................................... TCI
  • Σύστημα εκκίνησης..................................... Ηλεκτρική
  • Σύστημα μετάδοσης.................................... Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
  • Τελική μετάδοση........................................... Αλυσίδα
  • Κατανάλωση καυσίμου................................ 6,6 l/100km
  • Εκπομπές CO2.............................................. 154 g/km
  • .. ..
  • ΠΛΑΙΣΙΟ .
  • Σκελετός......................................................... Πλαίσιο
  • Διαδρομή εμπρός......................................... 120 χλστ.
  • Γωνία Κάστερ................................................ 24º
  • Ίχνος............................................................... 97 χλστ.
  • Σύστημα εμπρός ανάρτησης...................... Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 χλστ.
  • Σύστημα πίσω ανάρτησης.......................... Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό)
  • Διαδρομή πίσω............................................. 120 χλστ.
  • Εμπρός φρένο.............................................. Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χλστ.
  • Πίσω φρένο................................................... Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 220 χλστ.
  • Εμπρός ελαστικό.......................................... 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
  • Πίσω ελαστικό.............................................. 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless
  • ... ...
  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ .
  • Συνολικό μήκος............................................ 2.040 χλστ.
  • Συνολικό πλάτος.......................................... 695 χλστ.
  • Συνολικό ύψος............................................. 1.150 χλστ.
  • Ύψος σέλας................................................. 850 χλστ.
  • Μεταξόνιο..................................................... 1.375 χλστ.
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος........ 130 χλστ.
  • Βάρος (πλήρες υγρών)............................... 190 κιλά
  • Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου............. 17 λίτρα
  • Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού.................. 3,4 λίτρα
  • YZF-R6 2018
    Κατεβάστε το προσπέκτους σε pdf.