Καλάθι  

Κανένα προϊόν

0,00 € Αποστολή
0,00 € Φόρος
0,00 € Σύνολο

Ολοκλήρωση αγορών

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα Yamaha Nikolakopoulos Bros.

close

NIKEN 2018

Η επαναστατική νέα NIKEN έρχεται από το μέλλον. Και είναι έτοιμη να δημιουργήσει μια εντελώς νέα διάσταση στο χώρο του οδηγικού ελέγχου. Καθώς διαθέτει τη μοναδική τεχνολογία τρίτροχου οχήματος με κλίση, αυτή η επαναστατική και ευέλικτη τρίτροχη μοτοσυκλέτα διαφέρει από όλες τις άλλες στην εμφάνιση, στην οδήγηση και στη αίσθηση που παρέχει στον αναβάτη.

15 900,00 €

Για διαθεσιμότητα, επικοινωνήστε μαζί μας.

NIKEN

YAMAHA

 

Για να κάνετε κράτηση πατήστε στον σύνδεσμο : Κάντε κράτηση για τη δική σας NIKEN

 

 

Οδηγήστε την επανάσταση


Η επαναστατική νέα NIKEN έρχεται από το μέλλον. Και είναι έτοιμη να δημιουργήσει μια εντελώς νέα διάσταση στο χώρο του οδηγικού ελέγχου. Καθώς διαθέτει τη μοναδική τεχνολογία τρίτροχου οχήματος με κλίση, αυτή η επαναστατική και ευέλικτη τρίτροχη μοτοσυκλέτα διαφέρει από όλες τις άλλες στην εμφάνιση, στην οδήγηση και στη αίσθηση που παρέχει στον αναβάτη.

Το φυσικό περιβάλλον όπου αναδεικνύει τις ικανότητές της είναι οι δρόμοι με πολλές στροφές.Καθώς οι δύο μπροστινοί τροχοί με κλίση παρέχουν βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης, η NIKEN μπορεί να κινείται στις στροφές με απόλυτη σιγουριά. Με την τολμηρή και φουτουριστική εξωτερική σχεδίασή της, η NIKEN προβάλλει μια επιβλητική παρουσία. Και ο τρικύλινδρος κινητήρας 847 κ.εκ. που παρέχει άφθονη ροπή συνδυάζεται με το ελαφρύ υβριδικό πλαίσιο για να προσφέρει συναρπαστικές αγωνιστικές επιδόσεις και άνεση στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Οδηγήστε την Επανάσταση.

 

Κινηθείτε στις στροφές με σιγουριά

 

Το κλειδί για τις εξαιρετικές επιδόσεις της NIKEN στους αγώνες και στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων είναι τα συστήματα υψηλής τεχνολογίας στο μπροστινό τμήμα της. Με τους διπλούς μπροστινούς τροχούς με κλίση, αυτή η μοναδική σχεδίαση δημιουργεί μεγάλη επιφάνεια επαφής με το δρόμο και αυτό παρέχει πολλά πλεονεκτήματα.
Όταν δίνετε κλίση στη NIKEN καθώς οδηγείτε, απολαμβάνετε μια αίσθηση απόλυτα φυσικής ευστάθειας που εξασφαλίζει πρόσθετη σιγουριά κατά το χειρισμό, όταν στρίβετε με μεγάλη ταχύτητα αλλά και όταν κινείστε σε διάφορα οδοστρώματα είτε βρεγμένα είτε στεγνά.
Και όπως θα περιμένατε από μια τέτοια προηγμένη μοτοσυκλέτα, η NIKEN είναι πλήρως εξοπλισμένη με διάφορες ηλεκτρονικές τεχνολογίες ελέγχου, όπως οι YCC-T, D-MODE, Cruise Control και TCS - αλλά και με συμπλέκτη A&S και σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων.

 

Νέα τεχνολογία πολλαπλών τροχών με κλίση (LMW)


Η προηγμένη σχεδίαση πολλαπλών τροχών με κλίση (LMW) της NIKEN προσφέρει μια νέα, συναρπαστική εμπειρία κίνησης στις στροφές με απόλυτη σιγουριά. Η μοναδική σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης Ackermann της Yamaha περιλαμβάνει παράλληλους τετράπλευρους βραχίονες και αρθρωτή τηλεσκοπική ανάρτηση. Παρέχει βελτιωμένη αίσθηση ευστάθειας και πρόσφυσης κατά την εκτέλεση στροφών υπό διάφορες συνθήκες οδοστρώματος.


Τολμηρή και φουτουριστική σχεδίαση


Με τους δύο μπροστινούς τροχούς με κλίση, το ανάποδο πιρούνι διπλού σωλήνα και το μεγάλο πλάτος του πλαισίου της, η NIKEN προβάλλει μια επιβλητική και ριζοσπαστική νέα εμφάνιση που αντικατοπτρίζει τον επαναστατικό, νέο χαρακτήρα οδήγησής της. Η μυώδης και αθλητική σχεδίαση του πλαισίου περιλαμβάνει ένα φουτουριστικό φέρινγκ με διπλούς προβολείς και ενσωματωμένο ρεζερβουάρ καυσίμου που δημιουργεί ένα τολμηρό και μοναδικό προφίλ.


Υβριδικό πλαίσιο


Για να επιτευχθεί η αίσθηση φυσικής ανταπόκρισης του τιμονιού σε συνδυασμό με την ευκινησία μιας σπορ μοτοσυκλέτας και τη σιγουριά κατά την κίνηση στις στροφές, χρησιμοποιείται ένα ειδικά σχεδιασμένο υβριδικό πλαίσιο. Η κεφαλή του τιμονιού είναι κατασκευασμένη από χυτό χάλυβα και συνδέεται με την περιοχή περιστροφής του ψαλιδιού αλουμινίου μέσω χαλύβδινων σωλήνων, ώστε να εξασφαλίζονται τα απαιτούμενα επίπεδα αντοχής, ακαμψίας και ευελιξίας ακριβώς στα σημεία όπου χρειάζονται.


Τρικύλινδρος κινητήρας CP3 847 κ.εκ.


Ο τρικύλινδρος κινητήρας 847 κ.εκ. της NIKEN παρέχει άφθονη ροπή και έχει αναπτυχθεί με βάση την εξαιρετικά επιτυχημένη σχεδίαση που χρησιμοποιείται στα μοντέλα MT-09 και Tracer 900 της Yamaha. Χρησιμοποιούνται ειδικές ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου προκειμένου να επιτυγχάνονται δυναμικές επιδόσεις σε δυσμενείς συνθήκεςοδήγησης και σε δρόμους με πολλές στροφές, ενώ η νέα σχεδίαση τουστροφάλου εξασφαλίζει εξαιρετική ευκολία οδήγησης και ομαλές εκκινήσεις.


Σπορ φέρινγκ με διπλούς προβολείς LED


Το πλατύ φέρινγκ καμπυλώνεται προς τα κάτω και διαθέτει διπλούς προβολείς LED που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα και την αίσθηση σιγουριάς που παρέχει η NIKEN, ενώ τα διπλά φώτα θέσης ενισχύουν οπτικά τη δύναμη και την ευστάθεια των διπλών μπροστινών τροχών. Οι καθρέφτες είναι βασισμένοι στη σχεδίαση της YZF-R1 και διαθέτουν ενσωματωμένα φώτα φλας τύπου LED που ενισχύουν την τολμηρή και φουτουριστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

 

Μεγάλη εγκάρσια γωνία κλίσης 45 μοιρών


Το μπροστινό τμήμα διαθέτει συστήματα υψηλής τεχνολογίας και περιλαμβάνει διπλούς τροχούς 15 ιντσών με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά 120/70R15 που προσφέρουν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης για βελτιωμένη αίσθηση σιγουριάς κατά το φρενάρισμα και την κίνηση σε στροφές. Με μετατρόχιο 410 mm, η εξελιγμένη σχεδίαση LMW του μπροστινού τμήματος παρέχει μεγαλύτερες γωνίες εγκάρσιας κλίσης που φτάνουν έως τις 45 μοίρες, για μια πρωτόγνωρη εμπειρία όταν στρίβετε δίνοντας κλίση στη μοτοσυκλέτα.

 

Ολοκαίνουργια ιδέα στον κλάδο των μοτοσυκλετών


Μοναδικές δυνατότητες οδήγησης στις στροφές


Εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, σιγουριάς και φρεναρίσματος στο
μπροστινό μέρος


Ριζοσπαστική, τολμηρή και μοναδική σχεδίαση


Προηγμένη τεχνολογία τρίτροχου οχήματος με κλίση


Βαθιά γωνία κλίσης, έως και 45 μοίρες


Σύστημα διεύθυνσης Ackermann με διπλό ανάποδο μπροστινό
πιρούνι


Κατανομή βάρους περίπου 50:50 μαζί με τον αναβάτη


Πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση


Τρικύλινδρος, υγρόψυκτος, κινητήρας CP3 847 κ.εκ., με 2ΕΕΚ


TCS, QSS, συμπλέκτης A&S, DMODE, σύστημα Cruise Control


Υβριδικός σκελετός από χάλυβα και αλουμίνιο

  • Έτος............. 2018
  • Μοντέλο....... NIKEN
  • Κατηγορία.... Μοτοσυκλέτες
  • Ομάδα.......... NIKEN
  • Κατάσταση... Καινούργιο
  • . .
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ .
  • Τύπος κινητήρα........................................... τρικύλινδρο, τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος
  • Κυβισμός...................................................... 847 εκ.³
  • Διάμετρος x Διαδρομή................................ 78,0 χλστ. x 59,1 χλστ.
  • Σχέση συμπίεσης........................................ 11,5 : 1
  • Μέγιστη ισχύς.............................................. 84,6 kW (115,0PS) @ 10.000 σ.α.λ.
  • Έκδοση περιορισμένης ισχύος................. Δ/Υ
  • Μέγιστη ροπή.............................................. 87,5 Nm (8,9 kgf+m) @ 8.500 σ.α.λ.
  • Σύστημα λίπανσης...................................... Υγρό κάρτερ
  • Τύπος συμπλέκτη........................................ Υγρός, Πολύδισκος
  • Τροφοδοσία................................................. Ψεκασμός
  • Σύστημα ανάφλεξης.................................... TCI
  • Σύστημα εκκίνησης..................................... Δ/Υ
  • Σύστημα μετάδοσης.................................... Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
  • Τελική μετάδοση........................................... Αλυσίδα
  • Κατανάλωση καυσίμου................................ Δ/Υ
  • Εκπομπές CO2.............................................. Δ/Υ
  • .. ..
  • ΠΛΑΙΣΙΟ .
  • Σκελετός......................................................... Περιμετρικός
  • Διαδρομή εμπρός......................................... 110 χλστ.
  • Γωνία Κάστερ................................................ 20º
  • Ίχνος............................................................... 74 χλστ.
  • Σύστημα εμπρός ανάρτησης...................... Double upside down telescopic forks
  • Σύστημα πίσω ανάρτησης.......................... (Ανάρτηση με μοχλικό)
  • Διαδρομή πίσω............................................. 125 χλστ.
  • Εμπρός φρένο.............................................. Hydraulic Double Disc, Ø 298 χλστ.
  • Πίσω φρένο................................................... Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 282 χλστ.
  • Εμπρός ελαστικό.......................................... 120/70 R 15
  • Πίσω ελαστικό.............................................. 190/55 R 17
  • Σχόλια............................................................ Dual front tyres
  • ... ...
  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ .
  • Συνολικό μήκος............................................ 2.150 χλστ.
  • Συνολικό πλάτος.......................................... 885 χλστ
  • Συνολικό ύψος............................................. 1.250 χλστ.
  • Ύψος σέλας................................................. 820 χλστ.
  • Μεταξόνιο..................................................... 1.510 χλστ.
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος........ 150 χλστ.
  • Βάρος (πλήρες υγρών)............................... 263 κιλά
  • Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου............. 18 L
  • Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού.................. 3,4 L